Gå til innhold

Simo kombivogn - Emmaljunga vogn - Buggabo Cameleon vogn ?

Anbefalte innlegg

Vi skal kjøpe barnevogn med kombinasjon ligge/bærebag og sportsdel. Den må ikke ta for stor plass i bilen da vi også har hundebur bak. Vi ønsker en vogn hvor ikke det er liten plass i bære/liggebag med stor pose (Voksi urban) i. Hva anbefaler dere av Emmaljunga vogn, Buggabo Cameleon og Simo kombivogn?

Fortsetter under...

Du må nesten velge den du limer best selv, dra å prøv!

Det er plass til voksi urban i alle disse og de er alle gode vogner på hver sin måte.

Av disse er jo simo kombi størst, og bugaboo minst. Kommer Ann på str. på bil og hundebur hva du får plass til. Mål plassen i bagasjen og dra så i butikk og mål str på ulike vogner sammenslått.

Endret av EnBlå&ToRosa

Du må nesten velge den du limer best selv, dra å prøv!

Det er plass til voksi urban i alle disse og de er alle gode vogner på hver sin måte.

Av disse er jo simo kombi størst, og bugaboo minst. Kommer Ann på str. på bil og hundebur hva du får plass til. Mål plassen i bagasjen og dra så i butikk og mål str på ulike vogner sammenslått.

Har prøvd Simo Kombi. Vi fikk plass i bilen men det var akkurat. Er Bærebag minst i Bugaboo eller er totalstørrelsen mindre? Kan du si noe om hvordan de er gode på hver sin måte?

Endret av Smilende gravid

Bugaboo blir veldig liten sammenslått men har stor bag som kan brukes lenge.

Bugaboo er en typisk byvogn, liten, lett, svingbare fremhjul, ikke så god fjæring så passer dårlig på skogsstier og på grusveier. Har store hjul som kan monteres foran men blir alikevel ikke en fullverdig turvogn.

Simo kombi er stor, tung og god å trille på allslags føre. Hadde heller sett på simo duo da den er litt lettere og har større bag.

Emmaljunga har mange ulike vogner, så hvem tenkte du på?

Bugaboo blir veldig liten sammenslått men har stor bag som kan brukes lenge.

Bugaboo er en typisk byvogn, liten, lett, svingbare fremhjul, ikke så god fjæring så passer dårlig på skogsstier og på grusveier. Har store hjul som kan monteres foran men blir alikevel ikke en fullverdig turvogn.

Simo kombi er stor, tung og god å trille på allslags føre. Hadde heller sett på simo duo da den er litt lettere og har større bag.

Emmaljunga har mange ulike vogner, så hvem tenkte du på?

Har ikke sett på en konkret Emmaljunga vogn. Må være tilsvarende de andre jeg har tenkt på. Prøvd å lese meg opp uten å finne hvilken modell god Emma.. som er best. Simo Duo sin ulempe synes jeg er at det mangler løs bærebag. Men vurderte duoen også

Annonse

Duoen har bærsstropper så den er enkel å bære med seg :)

Jeg liker best Emmaljunga ozone og citycross med citybag, ozone er en byvogn mens city cross en som kan brukes til alt, skal man bare ha en vogn er vel dette den beste av alle de nevnte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...