Gå til innhold

Hvem har dere fortalt det til at du er gravid? Og har dere sagt det på jobb ??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har fortalt det til foreldrene våre og min beste venninde, har heldigvis ferie ut uka så trenger ikke fortelle på jobb ennå.

Skjer det noe i ukene fremover ville disse menneskene fått vite om det uansett. Har gitt svigermor handleforbud( blir hennes første og eneste barnebarn) så ho er litt tuspete og kunne funnet på å handle inn både rosa og blått allerede.

Det er vanskelig å holde seg for man vil jo gjerne dele med hele verden :-)

Vi har fortalt foreldrene våre, og min søster. Han vil ikke fortelle sin søster... også har jeg sagt det til sjefen, kollegaene mine vet bare at jeg er sykmeldt, de vet ikke hvorfor. Og kona til avløseren, for jeg syns det er så pinlig å gå hjemme og se at de må jobbe for oss uten at jeg hjelper til. Så nå vet hun hvorfor. Føler ingen trang til å fortelle det til venninner en gang......

Annonse

Vi har fortalt det til kommende besteforeldre og oldeforeldre, broren min, ett vennepar, jobben(siden jeg har vært kvalm), og noen venninner jeg var på jentetur med(de oppdaget det selv).. Har rett og slett fortalt det til langt flere en planlagt, men er bare koselig og alle har blitt både overasket og glade:) Resten får vite etter vi har vært på tidlig ultralyd i slutten av uke 11. Er 9+3 idag.

Har ikke sagt det til noen ennå. Men tror at familien min skjønner det likevel, for mannen min er så hyggelig og snakker i koder til dem, så de må være passe dumme om de ikke skjønner det:) Tror forresten at mannen min har sagt det til søsteren sin og til sjefen siden han måtte be om fri for å gå på ultralyd, men utover det er det ingen som vet det. Kommer til å vente til etter ultralyd med å gi beskjed på min arbeidsplass.

Er 5+3 bare, så om alt går som det skal er det uansett lenge til vi sier noe. Jeg er ganske pessimistisk av meg, så jeg tør ikke si noe før i uke 12 tidligst.

Sist ble jeg nødt til å fortelle det til familie og jobb i uke 7, for etter å ha påstått "virus" i en uke ble jeg sykmeldti, og folk begynte å lure ;) jeg hadde da hyperemesis.

3 venninner vet det. men jeg tørr ikke fortelle søstrene mine det eller mamma for jeg tror de kommer til å bli så glade. å vis det da (gud forby) skulle skje noe så blir det så trist å meddele. jeg er 11+5 nå,men venter med å dele til jeg har vært på UL å sett hvordan det står til først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...