Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Begynner å bli litt bekymret jeg, nærmer meg 21 uker å er bare såvidt jeg kan kjenne noe innvendig, kan ta feil av det også. Morkaka lå heller ikke forran. Har litt ekstra polstring, men skulle tro man kunne kjenne mer nå snart. Er førstegangs. Noen flere som kjenner lite?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143960336-ikke-noe-spark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjente ikke et kvekk før sent i uke 21. Er førstegangs. Som deg, kunne jeg heller ikke skylde på morkake foran.

Nå er jeg 23 fullgåtte uker i morgen og fosterbevegelsene er ikke akkurat voldsomme og hyppige.

Jeg hører hjertelyd hver dag (hadde jo blitt paranoid hvis ikke!), men tenker at tulla er like lite glad i noe særlig bevegelser som sin mor ;)

Så tror nok du kan slappe helt av.

Jeg kjente ikke et kvekk før sent i uke 21. Er førstegangs. Som deg, kunne jeg heller ikke skylde på morkake foran. Nå er jeg 23 fullgåtte uker i morgen og fosterbevegelsene er ikke akkurat voldsomme og hyppige. Jeg hører hjertelyd hver dag (hadde jo blitt paranoid hvis ikke!), men tenker at tulla er like lite glad i noe særlig bevegelser som sin mor ;) Så tror nok du kan slappe helt av.

Det er godt å høre at det er flere, man blir jo litt bekymret når man leser om alle de som er kortere på vei og det sparker masse utenpå.

Jeg kjente liiiiiiiite med nr1... husker ikke helt når jeg kjente det, men folk rundt begynte å mase å fortelle hvordan det skulle kjennes ut... Nå kjenner jeg det myyyyyyyyyye tidligere... før ordinær UL, så dette er nok forskjellig :) Skal nok få kjenne den lille mer enn nok fremover :)

Annonse

Jeg er 17+4 og kjenner bevegelse og romstering flere ganger daglig, men har hørt at det er veldig forskjellig. Jordmor fortalte meg at dette ikke er vanlig, og at de fleste førstegangsgravide ofte ikke kjenner noe før mellom uke 20 og 22. Man skal derimot ha kjent bevegelse innen uke 26, sa hun, så det kan jo fortsatt bare være litt for tidlig enda! Tror ikke du skal bekymre deg :)

Første gang kjente jeg veldig sent og veldig svakt. Ble litt tidligere denne gangen men det var ikke så langt unna der du er nå. Og det varierer jo hvor aktiv babyen er ;) Jeg er 26+5 i dag og har en ganske rolig baby i magen selv om jeg kjenner spark daglig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...