ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Sitter her fire dager på overtid og venter på tulla.. Men siden hun ikke vil ut får jeg vel begynne å planlegge middagen. Ute bøtter det ned så får bli inne middag, men mangler litt inspirasjon. Hva skal dere ha til middag da??
Lisse_01 Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 I dag skal jeg lage en god med "kjedelig" rett. Hjemmelaget potetstappe med wienerpølser, brokkoli og gulrøtter:)
Kjærepære Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 Siden krydret mat ( har jeg hørt) kan sette fortgang i fødselen, så foreslår jeg chili con carne Eventuelt laks med agurksalat, poteter og litt rømme. Har ikke anelse hva jeg selv skal lage, så kommer bare med forslag
Athine Skrevet 6. august 2012 #6 Skrevet 6. august 2012 Her blir det Lasagne i dag fordi "husmora" ikke gadd å lage det i går hehe
Kulaa Skrevet 6. august 2012 #7 Skrevet 6. august 2012 Hjemmelagde hamburgere her i dag! Og her er det samboer som står for matlagingen, er så glad han stiller opp når formen min er på bunn!!
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 6. august 2012 #10 Skrevet 6. august 2012 Kjøttkaker, poteter å brun saus
Prøverpåentil Skrevet 6. august 2012 #11 Skrevet 6. august 2012 Skal lage http://www.passionforbaking.com/blog/2010/05/15/roti-kylling/ namanM:D
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 6. august 2012 #12 Skrevet 6. august 2012 Sitter her fire dager på overtid og venter på tulla.. Men siden hun ikke vil ut får jeg vel begynne å planlegge middagen. Ute bøtter det ned så får bli inne middag, men mangler litt inspirasjon. Hva skal dere ha til middag da?? Her har familien nettopp svelget hjemmelagde fiskekaker i brun saus, poteter, gulrøtter og brokkoli! namnam
vårsol73 Skrevet 6. august 2012 #13 Skrevet 6. august 2012 En biffgryte med rødvin, sopp og grønnsaker m/ris til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå