Gå til innhold

noen som har erfaring med easywalker duo? evt andre tvillingvogner som anbefales?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har litt erfaringer med Mountain Buggy sin søskenvogn.. Veldig god å trille.. Liker godt at den har delt kalesje. Anbefaler denne vognen.. Hadde ønske om to tette barn og ville hele tiden ha denne vognen. Min mor har den til sine små og hun er superfornøyd :)

Har easywalker enkeltvogn og er kjempe fornøyd med den. Men når jeg fikk to tette barn hadde jeg TFK sin tvillingvogn/søskenvogn og var superfornøyd. Når jeg kjøpte easywalker som sportsvogn i etterkant ble jeg fortalt i butikken at det var svært små forskjeller på easywalker og TFK, men TFK har håndbremsen, noe jeg fant svært praktisk når jeg ikke bare skulle ha en i vogna, men to ;) Begge merkene anbefalles på det varmeste fra min side, gode lufthjul, kjempe lette å trille, de er smale så du kommer til overalt i butikker o.l. og de blir så små som du kan regne med en dobbelt vogn kan bli sammenlagt, samt like gode å trille både i terreng som inne på et kjøpesenter :) Har ikke hørt noen har kommet med klager hverken på enkelt eller dobbelt vogn av disse to merkene :)

Endret av MammaM til 2 + spire <3

hei og takk for svar!! jeg så den emmaljunga monkey på nett her for litt siden, ser absolutt spennende ut ja :) hmmmm en hel verden å sette seg inn i dette ;) har veeeldig god tid jeg da;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...