Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Det viktigste er vel at den er varm og vanntett?? Trenger da kanskje ikke av de mest slitesterke ettersom hun mest sannsynlig ikke er så aktiv som større barn?? Eller hva går du for? Er heeelt grønn på dette med merker og hva som er bra..har jo hørt mange skryte av Reima da.. Er også veldig usikker på størrelse, hun bruker nå 74, men passer en dress vi har arvet i størrelse 68, den blir vel sikkert for liten om en stund da, så tenkte å kjøpe en ny til barnehagestart. Starter nå snart i august, skal jeg da ha tynnere dress eller tykkere? Er det "vits" i å kjøpe en veldig dyr dress til 1-åring som kanskje ikke passer den så lenge? Eller tenker jeg feil..er det "enda mer viktig" å tenke pris/kvalitet når de er små og kanskje sitter mye rolig? Håper på litt hjelp
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 Jeg kjøper like gode klær til 1 åringen min som til de eldre. Det viktigste er at den er god å bevege seg i, og at den er vanntett. Jeg foretrekker Reimatec og Ticket 2 heaven. Klarer ikke å kåre den beste, men velger ut fra hvilke jeg har å velge i når jeg kjøper med tnake på utseende og pris. Slitestyrke har jeg aldri brydd meg om, mine klarer ikke slite ut sine dresser før de er for små alikevel. De fleste dresser kan få rifter, men det er bare til å reperarere med en type tape som gjør dem nesten som nye igjen.
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 Vi kjøpte dress fra leketøy på obs som var helt tynn tidligere, der hadde de ned i babystørrelser. Har en flott softshell dress fra name-it som vi skal bruke på henne i høst. Synes det virker genialt med softshell istedefor de andre dressene. http://no.nameit.com/name-it/outerwear/MINIALFASOFTSHELLWHOLESUIT/13078327,no_NO,pd.html?dwvar_13078327_colorPattern=13078327_MEADOWVIOLET&forceScope= De har lilla og blå, og helt ned til str 80. Bare godt å ha litt stor dress tenker jeg, hvis hun bruker 74 nå og har brukt det en stund. Vi har denne dressen i 1 str større enn det som passer akkurat, synes det er kjedelig å vokse ut av det med en gang, så satser på at den passer både i høst og til våren igjen.
Guttaboys Skrevet 6. august 2012 #4 Skrevet 6. august 2012 Eldste på tre år har hatt reima frem til nå. Kommer til å fortsette med reima både til han og til yngstemann som snart er ett år. Men kun i vinterutgave heretter. I vår/høst-dress kan jeg gjerne kjøpe billigere dresser. Det viktigste for meg er gode vinterdresser, og der sverger jeg til reima. Eldste har name-it sin nå, og jeg er fornøyd med den (ikke soft shell. Har ingen erfaring med det, men det et sikkert bra). Til minsten kjøpte jeg nettopp fra ludo.no. Tilbud 300 kr. Har ikke brukt den enda, men den ser nå bra ut! Vår/høst-dress brukes, som i ordet, vår og høst. Evt med fleece eller ull under. Vinterdressen er til vinteren. Den er foret og tjukkere. Den brukes det også fleece eller ull under. Alt ettersom temperatur og værforhold.
sillyfilly og Olivia Skrevet 6. august 2012 #5 Skrevet 6. august 2012 Reimatec eller Reflex. Fornøyd med begge.
Jenny251210 Skrevet 6. august 2012 #6 Skrevet 6. august 2012 Har kjøpt en POP høstdress til snuppa mi på 19 mnd.
Gjest <308+11<3 Skrevet 6. august 2012 #7 Skrevet 6. august 2012 Hei. Jeg jobber selv i barnehage og syntes det er viktig at de minste har en god dress som holder de varme og tørre, og som ikke er alt for stiv. Da de små sitter mye på bakken og beveger seg ikke så mye som de større barna gjør. Brukte selv reima til eldste mann her og kommer til å bruke det på vesla når hu skal i barnehagen også.
Miss Dynamite Skrevet 6. august 2012 #9 Skrevet 6. august 2012 Jeg hadde reima til første og skal ha det nå. Veldig slitesterk. Varme og de er skikkelig gode og baggy. Ingen strikk i li et osv. Dette er viktig ting for meg. Min datter brukte str 92 fra hu var 1, 5(var noe for stor) til hun var nærmere fire. Romslig ja!!!
**lykke!!** Skrevet 6. august 2012 #10 Skrevet 6. august 2012 Jeg synes og det er veldig viktig at dressen er lett i vekt og sitter løst på barnet:)
TPK Skrevet 7. august 2012 #11 Skrevet 7. august 2012 Jeg har hatt Reflex og Name it sine til min gutt som nå er 2 år. Synes begge er veldig greie, og mye billigere enn Reima!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #12 Skrevet 7. august 2012 Reflex har gode dresser, så nei du trenger ikke å kjøpe reima til en 1åring. Reflex får du til halve prisen av det reima skal koste. Og fine er dei også. Jeg ville vært mere skeptisk til andre billigmerker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå