Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hola Sexy Ladys

Er det noen her som er i gang med nesesprayen? Er nå i gang med nytt regime etter negativt forsøk 31 Jan..

Jeg er litt av den eksplosive personen fra før av, men nå vil jeg tørre og kunne påstå og si dette er VÆRRE enn noen gang.. Jeg har null lunte.. Å jeg blir sur for nesten alt.. Å sånn toppen av det hele har jeg en svak hengende huepine over meg :(

Men syvende og sist så håper jeg at det kommer en baby ut av dette :):)

Noen som opplevde første gang som "symptomfrie" men andre gang som eksplosivt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143960297-suprecur-disse-dagene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til det siste spørsmålet ditt: oh yes!

Første forsøk var jeg bare litt treg i nøtta. Andre forsøk kom hormonheksa feiende inn på dag 2 eller 3. Fyra rett på krutt- null lunte. Satt mye og klora meg fast i lenestolen for ikke å eksplodere! Og reiste sint og gråtende hjem fra ferie. Jeg var så koselig atte :)

Lykke til- håper det demper seg ved sprøytestart! Og hvis noen synes du er lite festlig å være sammen med, så kan du si at de har det slettes ikke så ille. De trenger ikke å være sammen med deg24 timer i døgnet sånn som du må :)

Har det akkurat slik som du beskriver selv denne gangen.

Merket ingenting til sprayen første forsøk, og tenkte ikke tanken på at den kunne by på problemer denne gangen heller. Sliter veldig med hetetokter og trøtthet samtidig med veldig kort lunte.. Satser på at det gir seg ved sprøytestart, og håper det samme for dere. Lykke til :-)

Haha, det er helt jævlig, å jeg setter det ikke litt på spissen en gang.. Hetetoktene ja, hoho.. Jobber som frisør og måtte vrenge av meg forkle og genser idag, å når jeg henger meg litt fast i meg selv så eksplodere det strengt talt.. Måtte ringe legen og få en 70% sykemelding.. Dette går virkelig ikke for hue mitt.. Legen lo litt forsiktig av meg idag :P "nesten som å kaste stein i glasshus"... Men jeg må jo le av meg selv også... Kaller dette for ut-av-meg-sjæl-opplevelse...

Lykke til dere også :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...