Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Jeg kjøpte noen kubbelys fra Lene Bjerre med hjem fra Danmark. De kostet der ikke mer enn andre kubbelys her hjemme, så da slo jeg til. Synes de er litt søte med det føyelsbåndet og sølvbåndet rundt. Men: Det er også plast rundt dem, og denne må jo fjernes. Men da forsvinner jo også resten av pynten. Det magebåndet med logo og fløyel... Er det meningen ? Skjønner jo at den må tas bort når man brenner dem så langt ned, men det er ikke sterinsesong helt enda, så jeg tenkte de skulle få stå og flotte seg litt. Noen som vet ?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 Tror ikke du trenger å ta av plastikken rundt. Den forhindrer at lyset renner utover hvis du har det i en lykt. Bare klipp plastikkene etterhvert som lyset brenner nedover. Sånn er det hvertfall med Sia lysene. Veldig fine de kubbelysene fra Lene Bjerre
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 Det står under at plastikken må tas av før bruk, av hensyn til brannfare... HI
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #4 Skrevet 6. august 2012 Man lar jo uansett ikke lys stå å brenne uten oppsikt. Jeg bruker også plasten på, har aldri skjedd noe.
Ullabella Skrevet 16. november 2021 #5 Skrevet 16. november 2021 Det er valgfritt. Om du velger å ta av plasten er det lett å ta av båndklisteret og sette på lyset uten plasten.den er laget slik med hensikt.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2021 #6 Skrevet 16. november 2021 Ullabella skrev (17 timer siden): Det er valgfritt. Om du velger å ta av plasten er det lett å ta av båndklisteret og sette på lyset uten plasten.den er laget slik med hensikt. Nei, det er ikke «valgfritt». Det står på produktet at man skal ta det av pga brannfare… Anonymkode: f0447...7eb
Anonym bruker Skrevet 16. november 2021 #7 Skrevet 16. november 2021 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Nei, det er ikke «valgfritt». Det står på produktet at man skal ta det av pga brannfare… Anonymkode: f0447...7eb Du tar feil Lyset kan brennes med plasten på. Anonymkode: 7a0e8...5cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå