Gå til innhold

Uvel, smerter, noen som har opplevd d samme?

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 25 og har de siste par dagene opplevd en generell uvelhetsfølelse. Jeg er kvalm, har hyppig og løs avføring og noe hodepine. Har i tillegg smerter i ryggen som stråler fremover i magen. Jeg kjenner mye liv fra babyen heldigvis, har inni mellom nokså ubehagelige kynnere. Er det noen som har opplevd noe lignende og tror dere det er grunn for å kontakte legen. Har litt legeskrekk og ringer nødig lege dersom det ikke er helt nødvendig...

Fortsetter under...

Jeg har også først begynt å bli kvalm og uvel i uke 18-19. Merkelig. Var ikke det tidligere.

Blir veldig fort svimmel og uggen, hodet kjennes ut som det skal sprenges. Blir ganske utslitt når det kommer. Til og med om jeg bare sitter. Vet ikke om det kun er pga mitt lavre blodtrykk.

Har bekkenløsning i tillegg, så den kombinasjonen gjør at jeg ikke klarer å konsentrere meg skikkelig på jobb.

Ble 50% sykemeldt. Med dårlig samvittighet, men den må vi bare lære oss å legge fra oss.

Grudde meg skikkelig før legebesøket, for jeg følte liksom det var så vagt. Men for en lettelse når det var overstått.

Gjør det du og ikke bekymre deg. Blir også uvel når kynnerne strammer til.

Det eneste av det du skriver jeg kjenner meg igjen i, er smertene i ryggen som stråler frem i magen. Har hatt endel av det. Legen mener det er falske rier/kynnere. I det siste har det heldigvis vært lite av det, er 26+3 i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...