Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattera min på 5,5 mnd hylskriker når hun ser fremmende? Noen flere som har det slik? Det skjer også ovenfor besteforeldre hvis det har gått over 1 uke siden hun så de sist.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Sånn er sønnen min også (han blir 6 mnd neste uke). Jeg trodde det var altfor tidlig, men han har gjort slik i over en mnd. Eneste forskjellen er at han ikke reagerer på besteforeldrene sine.

Storesøster hadde også en slik periode, men da tror jeg hun var omkring 7-8 mnd.

Heldigvis går det over :)

Skrevet

Sånn var mitt første barn. Begynte da hun var 4 mnd og varte vel ca 3 måneder. Kunne bare glemme å besøke besteforeldrene, enda de bor bare et steinkast unna. Hylskrek til vi bare måtte dra hjem. Syns nesten det ble litt pinlig at jenta var livredd sine egne besteforeldre ;) Lillesøster på 7 mnd har enda ikke hatt en sånn fase. Hun gliser og babler til alle fremmede-enda! ;)

Skrevet

Snuppa mi begynte å bli redd for fremmede når hun var 9 mnd, nå er hun snart 1 år å er blitt enda værre. . Hun er jo redd for alle, til og med besteforeldre og søskenbarnet sitt som er like gammel som lille snupp. . Håper virkelig det går over snart. .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...