Gå til innhold

Kniping..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, jeg var så flink i forrige graviditet, knep 3 ganger daglig fra uke 20. Denne gangen har jeg vært så sløv:( kniper en gang om dagen, men føler ikke jeg får det skikkelig til. Har enda 7 uker til termin, så jeg skal prøve å skjerpe meg!

Hvordan står det til med knipinga deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kniper nå når du skriver det :P

huff nei har ikke vært noe flink til det, men bedre sent enn aldri :) :)

Skrevet

Sitter og kniper nå takket være deg )

Men er ikke flink. Syntes det er kjedelig :)

Skrevet

Jeg kneip i går, det er så å si den eneste gangen også:P Regner med jeg kommer til å angre kraftig i ettertid:p

Skrevet

knipe! oi helt glemt....begynner NÅ! 3 dager til termin...hehe! bedre sent enn aldri som de skriver her :)

kan ikke fÅ med seg alt...

Skrevet

Hehe nå lo jeg godt!;) Kniping er dørgende kjedelig ja... Det er godt det ikke bare meg som har slurvet:p men obs, glemt av i dag også!

Skrevet

Begynte og knipe med en gang jeg leste knip... Har noen uker på meg :)

Skrevet

Kniper bare de gangene jeg leser en tråd om det ;-)

Skrevet

når dere kniper..holder dere da i 10 sek og slipper igjen og så gjør dette ca 10 ganger? Jeg hadde min første "lekkasje" i går og ble veldig motivert for knipeøvelser!!

Skrevet

Teller til 2008 når jeg "trekker sammen" og til 2003 "på vei ut" . Gjør d i tre minutter. Min fysioterapeut sa at d holdt med en gang til dagen :)

Skrevet

Samleie er en god erstatter for kniping. Blir topp trent der nede ;D Her "knipes" det så og si daglig, tross at det bare er 3 uker til termin :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...