lott`n Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Har de siste dagene blitt veldig plaget med intens kløe på leggene. Jeg har fått veldig mye vann i kroppen (2-3 på ødem) og bruker derfor støttestrømper som sitter ganske så stramt. Noen som har opplevd at dette medfører kløe? Søkte på svangerskapskløe og ble plutselig veldig bekymret - det kan jo visst være fryktelig farlig for babyen i magen.. Men klør ingen andre plasser enn på leggene, og til tider på lårene.
*Ninnin* Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Prøv å smøre deg, tørr hud klør som f å. Men er dette noe som har kommet plutselig hadde jeg tatt en tlf til føden og spørt hva dem mener. der er dem tilgjengelig hele tiden. Med tanke på att du har vann og slik i kroppen så skal man nok ikke overse sånt heller. Lykke til:D
Elsa88 Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Det er ofte at man får tørr hud på leggene når man bruker støttestrømper. Dette er fordi at støttestrømper "puster" ikke. Så smør deg med fet krem hver kveld når du legger deg, for det er ikke noe vits å smøre seg om morgenen når man skal ta de på igjen. For DA sliter du mer. Tro meg, jeg jobber innom sykehjem og de bruker støttestrømper hele tiden og det er som at de skifter hann hver kveld når jeg hjelper de med å ta de av. Men for sikkerhets skyld så kan du ringe til føden for å høre Lykke til
lott`n Skrevet 6. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2012 Takk for tips:) Det er nok svangerskapskløe jeg har fått, gikk uten støttestrømper i går og i dag, men klør like intenst (om ikke mer). Jeg klør på føttene og lårene også, så jeg har fått akuttime hos legen i morgen for å få tatt blodprøve. Er en merkelig kløe, akkurat som det kommer innenfra, ikke utenpå huden. Krysser fingrene for at det er den uskyldige typen og at jeg ikke blir satt i gang helt enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå