Gå til innhold

Går bare og kjenner etter gravid-symptomer... Noen fler?

Anbefalte innlegg

Slenger meg på her!

Såååå godt å lese at det er mange der ute som styrer like mye som meg :P

Er planlagt denne gangen, er så spent at jeg nesten ikke sover om natta! Har vært uten p-piller siden mai, så vi er på vår tredje mnd :/

Har hatt ømme og tunge bryster i halvannen uke, blodårene på brystene er blitt veldig fremtredene og riving"stikking nede i magen! *håper*!!

Tok test i dag men negativ, da vel og merke 6 dager før IKM :P

Btw, hvordan får dere smilyes synlige?

Fortsetter under...

Slenger meg på her! Såååå godt å lese at det er mange der ute som styrer like mye som meg :P Er planlagt denne gangen, er så spent at jeg nesten ikke sover om natta! Har vært uten p-piller siden mai, så vi er på vår tredje mnd :/ Har hatt ømme og tunge bryster i halvannen uke, blodårene på brystene er blitt veldig fremtredene og riving"stikking nede i magen! *håper*!! Tok test i dag men negativ, da vel og merke 6 dager før IKM :P Btw, hvordan får dere smilyes synlige?

Oi, der kom de ja... Haha :D

Slenger meg på her! Såååå godt å lese at det er mange der ute som styrer like mye som meg :P Er planlagt denne gangen, er så spent at jeg nesten ikke sover om natta! Har vært uten p-piller siden mai, så vi er på vår tredje mnd :/ Har hatt ømme og tunge bryster i halvannen uke, blodårene på brystene er blitt veldig fremtredene og riving"stikking nede i magen! *håper*!! Tok test i dag men negativ, da vel og merke 6 dager før IKM :P Btw, hvordan får dere smilyes synlige?

Så spennende!! Så du tester lørd igjen da el? Jeg skal teste da igjen, siden den ble neg etter test i dag.. Har uregelmessig mens, så

er godt mulig ikm er først om en uke (men har aldri gått lenger uten mens enn til neste helg, så får jeg ikke mensen før til helgen så har jeg jo et godt håp da)!!

Har også stikking nedi magen(som jeg ikke har hatt før), samt ømme pupper og sterke hormoner!! Men dette kan jo være pms ;(

Uansett masse lykke til!! :)

Så spennende!! Så du tester lørd igjen da el? Jeg skal teste da igjen, siden den ble neg etter test i dag.. Har uregelmessig mens, så er godt mulig ikm er først om en uke (men har aldri gått lenger uten mens enn til neste helg, så får jeg ikke mensen før til helgen så har jeg jo et godt håp da)!! Har også stikking nedi magen(som jeg ikke har hatt før), samt ømme pupper og sterke hormoner!! Men dette kan jo være pms ;( Uansett masse lykke til!! :)

Njaaa.. Jeg vet ikke. Kanskje jeg skal vente noen dager etter det igjen.. ;) to siste mens har vært 24 dager imellom, men før det var d 34 dager.. så skal smøre meg litt med tålmodighet!

Samme symptomer som meg har du :D Har aldri opplevd riving i magen i forbindelse med PMS.. Eneste med PMS er at jeg er potte sur, men merker ikke noe til det nå..

Skal krysse fingrene for oss begge :D

Slenger meg på her! Såååå godt å lese at det er mange der ute som styrer like mye som meg :P Er planlagt denne gangen, er så spent at jeg nesten ikke sover om natta! Har vært uten p-piller siden mai, så vi er på vår tredje mnd :/ Har hatt ømme og tunge bryster i halvannen uke, blodårene på brystene er blitt veldig fremtredene og riving"stikking nede i magen! *håper*!! Tok test i dag men negativ, da vel og merke 6 dager før IKM :P Btw, hvordan får

dere smilyes synlige?

Så spennende!! Så du tester lørd igjen da el? Jeg skal teste da

igjen, siden den ble neg etter test i dag.. Har uregelmessig mens, så

er godt mulig ikm er først om en uke (men har aldri gått lenger uten

mens enn til neste helg, så får jeg ikke mensen før til helgen så har

jeg jo et godt håp da)!! Har også stikking nedi magen(som jeg ikke

har hatt før), samt ømme pupper og sterke hormoner!! Men dette

kan jo være pms ;( Uansett masse lykke til!! :)

Njaaa.. Jeg vet ikke. Kanskje jeg skal vente noen dager etter det igjen.. ;) to siste mens har vært 24 dager imellom, men før det var d 34 dager.. så skal smøre meg litt med tålmodighet!

Samme symptomer som meg har du :D Har aldri opplevd riving i magen i forbindelse med PMS.. Eneste med PMS er at jeg er potte

sur, men merker ikke noe til det nå..

Får satse på positivt resultat på oss begge snart! Holde meg oppdatert da ;)

Skal krysse fingrene for oss begge :D

Fortsatt negativ test her, men kjennes ut som et eller annet er på ferde altså.. Har hatt mensmurringer i over en uke nå! Og i dag er det skikkelig ille.. Enten kommer tanta med et brak, eller så gjør den (forhåpentligvis ) ikke det.. IKM tidligst i dag. (Vet ikke når el var, men har høyere temp enn normalt, så tror den har vært i hvertfall). Hvordan går det med dere?

Annonse

Fortsatt negativ test her, men kjennes ut som et eller annet er på ferde altså.. Har hatt mensmurringer i over en uke nå! Og i dag er det skikkelig ille.. Enten kommer tanta med et brak, eller så gjør den (forhåpentligvis ) ikke det.. IKM tidligst i dag. (Vet ikke når el var, men har høyere temp enn normalt, så tror den har vært i hvertfall). Hvordan går det med dere?

Negativ på meg i går også, så var litt skuffet, men er nok uansett for tidlig! Er et el annet på ferde her også, men har jo tatt helt feil før... Kom stikninger i magen i dag tidlig som jeg ikke har kjent før, så har nå et håp så lenge mens ikke har kommet! ;)

Blir spennende å se ut uka!

Nå tror jeg virkelig kroppen min er på bærtur!

Denne perioden så har jeg bare latt være å tenke på graviditet siden jeg og samboen hadde sex 2-3 dager før EL og dermed tenkt at vi ikke har klaffet.

Men i morges når jeg stod opp holdt jeg på å dø av Santa Maria Tandori krydder lukt på loftet! Jeg kunne ikke begripe det i det hele tatt! Så i ren reaksjon så gikk jeg ned på kjøkkenet, åpnet krydderskapet og fant ut at den boksen måtte ha åpnet seg når jeg ryddet i krydderskapet i går. Så gikk jeg inn på badet og holdt på å brekke meg av parfymelukten på badet.

Da slo det meg, er jeg blitt mirkaløst gravid..?

For eneste ganger jeg har fått superluktesans er når jeg har vært gravid - ellers er den ganske dårlig..

Så nå gjelder det bare holde ut til IKM for å teste... :P

Nå tror jeg virkelig kroppen min er på bærtur!

Denne perioden så har jeg bare latt være å tenke på graviditet siden jeg og samboen hadde sex 2-3 dager før EL og dermed tenkt at vi ikke har klaffet.

Men i morges når jeg stod opp holdt jeg på å dø av Santa Maria Tandori krydder lukt på loftet! Jeg kunne ikke begripe det i det hele tatt! Så i ren reaksjon så gikk jeg ned på kjøkkenet, åpnet krydderskapet og fant ut at den boksen måtte ha åpnet seg når jeg ryddet i krydderskapet i går. Så gikk jeg inn på badet og holdt på å brekke meg av parfymelukten på badet.

Da slo det meg, er jeg blitt mirkaløst gravid..?

For eneste ganger jeg har fått superluktesans er når jeg har vært gravid - ellers er den ganske dårlig..

Så nå gjelder det bare holde ut til IKM for å teste... :P

Oi dette høres jo veldig lovende ut da! :) Lykke til! Venter selv i spenning, men langt i fra slike symptomer da ;( Men tr har i hvertfall ikke kommet :) Testing til helgen!

Dessverre tror jeg det er kjemisk graviditet på meg. Testet i går kveld med strimmeltest - tydelige streker! men i dag var resultatstreken mindre og luktesansen min begynner å normal igjen :( Og det er ca. 3 dager igjen til IKM.

Men får heller bare se frem til oktober :D

Dessverre tror jeg det er kjemisk graviditet på meg. Testet i går kveld med strimmeltest - tydelige streker! men i dag var resultatstreken mindre og luktesansen min begynner å normal igjen :( Og det er ca. 3 dager igjen til IKM.

Men får heller bare se frem til oktober :D

Så synd da... Men går fort til okt ;) Forresten hva betyr kjemisk graviditet?

Annonse

Svaaak positiv test på meg i kveld:) Håper det går bedre enn forrige gang:) Hvordan går det med dere andre testerne?

Åååå så bra! Gratulerer :))

Jeg våknet med mensensmerter, så tenkte at nå kommer mensen innen et par timer(noe den pleier etter slike smerter), men har ikke kommet! Våknet med mensen smerter et par ganger før også, uten at det kom noe... Og dette er ikke vanlig! Og i går kjente jeg meg litt støl i magen også! Venter til lørd el sønd med å ta en test.. Må få kjøpt meg billigtester tror jeg... ;)

Svaaak positiv test på meg i kveld:) Håper det går bedre enn forrige gang:) Hvordan går det med dere andre testerne?
åååå så bra! Gratulerer :)) Jeg våknet med mensensmerter, så tenkte at nå kommer mensen innen et par timer(noe den pleier etter slike smerter), men har ikke kommet! Våknet med mensen smerter et par ganger før også, uten at det kom noe... Og dette er ikke vanlig! Og i går kjente jeg meg litt støl i magen også! Venter til lørd el sønd med å ta en test.. Må få kjøpt meg billigtester tror jeg... ;)

Takk:) Det kan jo virke som noe er på gang hos deg også da! Jeg oppdaget at man kan få kjøpt 35 stk tester hos www.billige-tester.com for 189 kr (inkl frakt). Det er jo utrolig billig! Men man trenger kanskje ikke så mange da.. Sender masse lykkeønskninger din vei!

åååå så bra! Gratulerer :)) Jeg våknet med mensensmerter, så tenkte at nå kommer mensen innen et par timer(noe den pleier etter slike smerter), men har ikke kommet! Våknet med mensen smerter et par ganger før også, uten at det kom noe... Og dette er ikke vanlig! Og i går kjente jeg meg litt

støl i magen også! Venter til lørd el sønd med å ta en test.. Må få

kjøpt meg billigtester tror jeg... ;)

Takk:) Det kan jo virke som noe er på gang hos deg også da! Jeg oppdaget at man kan få kjøpt 35 stk tester hos www.billige-

tester.com for 189 kr (inkl frakt). Det er jo utrolig billig! Men man

trenger kanskje ikke så mange da.. Sender masse lykkeønskninger

din vei!

Tusentakk :) noe uvanlig enn før er det hvertfall! Men føler meg ikke noe kvalm el typiske gravid-tegn! Men har nå disse typiske pms tegnene da, ømme pupper, irrtabel, oppblåst.. Blir spennende å se til helgen hvertfall!

Oi det var jo kjempebillig da.. Hadde nok tatt en test i kveld hvis jeg ikke hadde de rådyre fra apoteket hehe ;)

Jakter å på symptomer...hehe

Jeg har skikkelig ømme pupper, de er blitt tyngre på en måte. Laga meg favorittmaten min i stad, men smakte ikke no særlig, har fått plutselig lyst på hvetebakst....

Jakter å på symptomer...hehe

Jeg har skikkelig ømme pupper, de er blitt tyngre på en måte. Laga meg favorittmaten min i stad, men smakte ikke no særlig, har fått plutselig lyst på hvetebakst....

Oi dette høres jo veldig positivt ut da! Krysser fingre for deg! Når venter du ikm? Selv venter jeg det en gang denne uken.

Lurer fælt jeg også nå.

Vi har prøvd i ca 5 mnd, og nå har jeg plutselig gått over fra kun ømme brystvorter, til ømme bryst. Småuggen i formen og nyser en del.

Er fra før av allergisk, men har ikke kjent noen allergisymptomer på flere måneder, før de sister to dagene. Bruker jo medisin og skal forsåvidt ikke kjenne noe.

Merker lukten av gress ekstremt, sånn at det nesten svir i nesa.

Ikm er vel om en uke +-

Så gøy å se så mange andre med mange symptomer :) Det blir en spennende uke for oss da! Selv så er jeg sååå fristet til å teste, men skal klare å vente til lørd! Hatt mensensmerter et par dager nå (som gikk fort over), murringer og irritabel så det holder! Men alt dette kan jo bare være sterke pms før tr bryter ut.. Blir spennende å følge med :) Lykke til damer ;)

Jeg har vært "supergravid" hver mnd av de åtte vi har forsøkt å få til dette.

Kjent det meste - både murringer,vonde pupper,kvalme osv, men like skuffet hver gang mensen kom.

Med positive tester i går og i dag og sånn ca fire uker på vei må jeg si at denne gangen når det faktisk skjer har jeg ikke merket en dritt - testet mest for gøy i går...

Rart med denne kroppen vår... :)

Hadde ikm på søndag... men testet neg på mandag :-/

fortsatt ingen blødning heller...

Så nå går jeg bare å venter på mensen eller forhåpentligvis grav.symptomer så jeg kan teste på nytt...

Her har jeg hatt merkelige mens/graviditetssymPtomer i to uker no. Veldig vonde bryst, småkvalm, irritabel, stikkinger i magen som jeg aldri har hatt før og veldig tett i nesa (!). Har også våknet flere ganger om natten den siste uka med intens tørste og bare MÅ ha iskaldt imsdalvann med pæresmak... Hadde IKM i dag, men merket ikke noe blod fra morgenen av som jeg pleier med mensen, men etter en kosestund med mannen var det plutselig masse blod. Dette blodet er imidlertid helt "feil"! Feil farge, feil konsistens og feil mengde. Hva kan dette i såfall være? Nå håper jeg egentlig bare at mensen kommer skikkelig i morgen... Lykke til tilfalle dere andre som også håper <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...