Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Må dere opp og tisse om natta??

Jeg er 23 uker nå og slipper forløpig unna nattetissing. Måtte opp en gang om natta før uke 14, så venter bare på at trangen skal melde seg igjen.

Noen ganger om morran er jeg veldig sprengt, andre ikke så mye.. Og noen ganger drømmer jeg om ekle toaletter :P som i natt. Klarte ikke tisse fordi den eneste doen som var ledig var alt for stor, skitten og full av hår :P

Endret av Kakaoen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 16 uker og er oppe alt fra tre til seks ganger om natten. Hatt det slik en god stund. . Er en smule irriterende, men, men :)

Skrevet

jeg er uke 20+4 nå, og tissinga har roet seg betraktelig.

Skrevet

Jeg må ikke opp om natten, 26+1 i dag. Men nå har jeg en "selskapsblære" fra før av... ;)

Skrevet

26 uker i dag, og må ikke opp om natten hvis jeg ikke våkner av noe spesielt. Hvis katten vekker meg eller gubben snorker, så må jeg opp å tisse, hvis ikke kan jeg glemme å sove igjen. Da våkner selvfølgelig vesla også ;) turner litt inni der før vi sovner igjen hehe

Skrevet

Jeg føler jeg renner på do hele tiden! Spesielt når jeg skal legge meg, og om jeg ikke sovner med en gang, må jeg gå sikkert 6 ganger... og om jeg våkner på natta bare Må jeg på do. Jeg er bare 17 uker... så det skal bli et styr når babyen blir større å kanskje presser mer på blæra :P hehe

Skrevet

Jeg må sjeldent på do om natta, og sånn var det forrige svangerskap også :) Jeg fikk en gutt som var flink til å sove, så håper det betyr at jeg får en sover denne gangen også ;)

Skrevet

Selv før jeg ble gravid var det ikke uvanlig med en til to turer om natten, men de siste ukene føles det som jeg er oppe en gang i timen. Og ofte stemmer det også.. Utrolig irriterende! Er nå 13+3 og har et lite håp om at det skalroe seg litt før det igjen tar helt over mot slutten igjen!

Skrevet

Jeg er i uke 24 og må opp 1 gang i timen ca men hadde ikke selskapsblære før jeg ble gravid.

Skrevet

Jeg tisset masse rundt overgangen fra 1 til 2 trimester. Så veldig lite i 2 trimester.

Nå er jeg 32+1 og tusser 3 ganger om natten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...