Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror at jeg rett og slett bare må ta en pause i noen dager fra disse folat- pillene. Jeg sliter med kvalme, men føler det bare blir verre med folat. I tillegg går jeg konstant med luft i magen (som ofte må ut) og det lukter ille! Sorry, ekle detaljer, men dette er plagsomt og vondt! Flere som reagerer slik, og er det noe man kan ta i stedenfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg slipper heldigvis å ta disse snart så jeg får bare holde ut, får veldig mye luft av di men nå er jeg endelig i uke 12 og skal slutte med di når boksen blir tom nå og det er ikke lenge til....

Skrevet

Jeg reagerer på samme måte. I tillegg må jeg ta 10 x den vanlige dosen, altså 4 mg pr dag istedetfor 0,4. Jeg er nødt til å dele dosen opp, for jeg klarer rett og slett ikke alt på en gang. Tar de sammen med kvalmestillende, da går det noenlunde greit.. :/

Jeg har ikke noen råd til deg, har du prøvd å knekke tabletten og ta en halv morgen og en halv kveld?

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å stanse me disse da jeg bare spydde å spydde av dem å fikk beskjed om å spise masse grønnt i steden å har gjort d :)

Skrevet

Har ikke prøvd å dele den opp. Tror jeg skal prøve å spise mye grønt en stund nå ;)

Tusen takk for tips. Det går nok bra uansett, men synes det er mye hysteri rundt dette med folat, så man får jo nesten dårlig samvittighet om man hopper over noen piller :) Lykke til dere som sliter med formen!

Skrevet

Jeg tåler kun de fra helsekost. De kommer i en sånn eske,-bio-folat eller noe. Tålte ikke de der Gravid-greiene. Ble superkvalm:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...