Gå til innhold

Hva i all verden gjør jeg nå?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvor skal jeg begynne..?!

Jeg er 25år, samboer er samme. Vi har to nydelig barn på snart 2,5år og 4,5mnd.

Største har cerebral parese,lett grad, men krever dog en del oppfølging. Minste er frisk.

Jeg og samboer har til tider hatt ett turbulent forhold.. vi har nesten gått fra hverandre ved flere annledninger.

Han er en veldig lukket person og det er tilnærmet umulig å snakke med han eller få han til å åpne seg og fortelle hva han føler. Han kan si han er glad i meg, men der stopper også åpenheten.

Han har perioder hvor han er mye ute å fester. Han vil liksom ikke vokse opp selvom han er tobarnspappa og 25år. Begge barna er uplanlagte, og fra hans side ikke ønsket før langt ut i graviditeten. Nå er han en flott pappa for begge to og veldig glad i begge barna sine.

Nå er jeg gravid igjen. Uplanlagt denne gang også... jeg brukte ikke prevansjon, men vi "tenkte oss ikke om". Jeg hadde ikke fått tilbake ordentlig mens og tenkte ikke over at jeg faktisk kunne bli gravid. testet positivt i går tidlig..

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre...sambo sier han ikke vil ha flere barn... jeg er i tvil.

Ja jeg er fullstendig klar over at dette er vår egen "feil" siden vi ikke brukte prevansjon, men vær så snill å ikke døm meg nå.

Hadde kraftig bekkenløsning sist og har allerede kjent plager og smerter i bekken og er ikke mer en 5 uker gravid ca. Er livredd for at et nytt svangerskap skal gjøre meg sengeliggende/invalid. De to små jeg har trenger mammaen sin oppegående, ikke sengeliggende.

Jeg har allid vært i mot abort for min egen del. Jeg har hele tiden vært klar på at når to voksne mennesker har ubeskyttet sex så kan man bli gravid og da må man ta konsekvensene av det. Men jeg er redd for helsen min.

er redd en graviditet nå vil ødelegge med fysisk, men at en abort vil ødelegge meg psykisk...

har dere noen råd til meg?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...