Gå til innhold

HJELP!!! Gutt nr 3! Forslag????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! Trenger forslag til navn på gutt nr 3!

Gutt nr 1 heter Magnus

Gutt nr 2 heter Jonas

Gutt nr 3 heter (foreløpig lille baby)

Blir veldig takknemlig for noen forslag!

Vennlig hilsen Merete

Videoannonse
Annonse
Gjest JuniGull10
Skrevet

Det blir kanskje litt mange på M, men så lenge ikke mannen din heter noe på M, så syns iallfall jeg det klinger bra.

Skrevet

Ola

Martin

Erlend

Sigurd

Skrevet

Amund

August

Edvard

David

Håkon

Oskar

Peter

Rasmus

Sivert

Torstein

Ulrik

Vegard

Viktor

Wilhelm

Skrevet
Ola Martin Erlend Sigurd

Eller Ole-Martin ;)

Gjest Østfold-80
Skrevet

Aron

Edvin

Nataniel

Kim

Fredrik

Skrevet

Magnus, Jonas og Eirik....

Mine to heter Ole og Teo :) :) Så får vi se hvem som kommer til oss i november... Har uansett guttenavn klart :) Så kommer bittelillebror, så vil min rekke av tre, vakre prinser se slik ut:

Ole, Teo og Joe :) Hvor nydelig er ikke det?!! *elsk*

Skulle det komme en liten frøken, så har vi ikke peiling....men det ordner seg nok det også.

Lykke til :)

Skrevet
Magnus, Jonas og Eirik.... Mine to heter Ole og Teo :) :) Så får vi se hvem som kommer til oss i november... Har uansett guttenavn klart :) Så kommer bittelillebror, så vil min rekke av tre, vakre prinser se slik ut: Ole, Teo og Joe :) Hvor nydelig er ikke det?!! *elsk* Skulle det komme en liten frøken, så har vi ikke peiling....men det ordner seg nok det også. Lykke til :)

Joe?? Med uttalt e? Vær så snill å si at du ikke skal ha engelsk uttale på gutten? Må si at Joe høres rart ut både med norsk og engelsk uttale. Norsk er i alle fall veldig mye bedre enn engelsk.

Skrevet

Magnus og Jonas er flotte navn. Hva med disse.

August

Amund

Andreas

Arn

Atle

Asle

Aslak

Erlend

Gaute

Hallvar

Heine

Jarl

Jesper

Sigbjørn

Likte du noen av de?

Skrevet

Til Magnus og Jonas synes jeg passer:

Fredrik

Nikolaus

Severin

Emil

Oskar

...

Skrevet

Magnus, Jonas og Eirik

Magnus, Jonas og Erik

Magnus, Jonas og Trond

Magnus, Jonas og Åsmund

Magnus, Jonas og Øystein

Magnus, Jonas og Helge

Magnus, Jonas og Stian

Magnus, Jonas og Marius

Magnus, Jonas og Kjetil

Magnus, Jonas og Even

Noen av disse du likte?

Skrevet
Magnus, Jonas og Eirik.... Mine to heter Ole og Teo :) :) Så får vi se hvem som kommer til oss i november... Har uansett guttenavn klart :) Så kommer bittelillebror, så vil min rekke av tre, vakre prinser se slik ut: Ole, Teo og Joe :) Hvor nydelig er ikke det?!! *elsk* Skulle det komme en liten frøken, så har vi ikke peiling....men det ordner seg nok det også. Lykke til :)
Joe?? Med uttalt e? Vær så snill å si at du ikke skal ha engelsk uttale på gutten? Må si at Joe høres rart ut både med norsk og engelsk uttale. Norsk er i alle fall veldig mye bedre enn engelsk.

Jøsses meg.... Vet ikke om jeg skal le eller grine her?? Har jeg spørt deg om hva du synes om mine navnevalg - og ser du ikke at det er valg vi allerede har tatt? "Vær så snill"?? Hehe, moro du......eller egentlig ikke. Ikke vær redd - tror du skal slippe å måtte uttale min eventuelle sønns navn. Og ikke skal du bryr deg om hvordan det skal uttales eller ikke. Men for all del.......takker.

Skrevet

Magnus, Jonas og

Samuel

Oliver

Joachim

Theodor

Tobias

Adrian

Aron

Martin

Benjamin

Patrik

Likte du noen her? :)

Skrevet

Magnus,Jonas og Filip/Philip

Magnus,Jonas og Casper

Magnus,Jonas og Mathias

Magnus,Jonas og Lucas

Magnus,Jonas og Emil

Magnus,Jonas og Kristian

Magnus,Jonas og Sindre

Magnus,Jonas og Andreas

Magnus,Jonas og Mikael

Magnus,Jonas og Stian

Skrevet

Hei dere! Tusen takk for masse fine forslag!!!

Men dette er jammen vanskelig! Så det kan nok hende at vi ikke får bestemt oss før lille baby er kommet ut!

Vi står mellom: Ole Martin (min far heter Gunnar Martin), Fredrik, Eirik, Lasse, Pelle!

Skrevet
Hei dere! Tusen takk for masse fine forslag!!! Men dette er jammen vanskelig! Så det kan nok hende at vi ikke får bestemt oss før lille baby er kommet ut! Vi står mellom: Ole Martin (min far heter Gunnar Martin), Fredrik, Eirik, Lasse, Pelle!

Da stemmer jeg for Eirik ;) Og Lasse på andreplass.

Skrevet

Hva med Vegard eller Vebjørn? Pelle føler jeg er litt mer et kallenavn, litt samme med Lasse. Eirik er ganske pent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...