Merete 33 Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Hei dere! Trenger forslag til navn på gutt nr 3! Gutt nr 1 heter Magnus Gutt nr 2 heter Jonas Gutt nr 3 heter (foreløpig lille baby) Blir veldig takknemlig for noen forslag! Vennlig hilsen Merete
Gjest JuniGull10 Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Det blir kanskje litt mange på M, men så lenge ikke mannen din heter noe på M, så syns iallfall jeg det klinger bra.
sommertiara Skrevet 5. august 2012 #5 Skrevet 5. august 2012 Amund August Edvard David Håkon Oskar Peter Rasmus Sivert Torstein Ulrik Vegard Viktor Wilhelm
mamma.no Skrevet 5. august 2012 #8 Skrevet 5. august 2012 Magnus, Jonas og Eirik.... Mine to heter Ole og Teo :) Så får vi se hvem som kommer til oss i november... Har uansett guttenavn klart Så kommer bittelillebror, så vil min rekke av tre, vakre prinser se slik ut: Ole, Teo og Joe Hvor nydelig er ikke det?!! *elsk* Skulle det komme en liten frøken, så har vi ikke peiling....men det ordner seg nok det også. Lykke til
Andreaa Skrevet 5. august 2012 #9 Skrevet 5. august 2012 Magnus, Jonas og Eirik.... Mine to heter Ole og Teo :) Så får vi se hvem som kommer til oss i november... Har uansett guttenavn klart Så kommer bittelillebror, så vil min rekke av tre, vakre prinser se slik ut: Ole, Teo og Joe Hvor nydelig er ikke det?!! *elsk* Skulle det komme en liten frøken, så har vi ikke peiling....men det ordner seg nok det også. Lykke til Joe?? Med uttalt e? Vær så snill å si at du ikke skal ha engelsk uttale på gutten? Må si at Joe høres rart ut både med norsk og engelsk uttale. Norsk er i alle fall veldig mye bedre enn engelsk.
Andreaa Skrevet 5. august 2012 #10 Skrevet 5. august 2012 Magnus og Jonas er flotte navn. Hva med disse. August Amund Andreas Arn Atle Asle Aslak Erlend Gaute Hallvar Heine Jarl Jesper Sigbjørn Likte du noen av de?
Philomena Skrevet 5. august 2012 #12 Skrevet 5. august 2012 Til Magnus og Jonas synes jeg passer: Fredrik Nikolaus Severin Emil Oskar ...
Frøken Ubesluttsom Skrevet 5. august 2012 #13 Skrevet 5. august 2012 Magnus, Jonas og Eirik Magnus, Jonas og Erik Magnus, Jonas og Trond Magnus, Jonas og Åsmund Magnus, Jonas og Øystein Magnus, Jonas og Helge Magnus, Jonas og Stian Magnus, Jonas og Marius Magnus, Jonas og Kjetil Magnus, Jonas og Even Noen av disse du likte?
mamma.no Skrevet 5. august 2012 #14 Skrevet 5. august 2012 Magnus, Jonas og Eirik.... Mine to heter Ole og Teo :) Så får vi se hvem som kommer til oss i november... Har uansett guttenavn klart Så kommer bittelillebror, så vil min rekke av tre, vakre prinser se slik ut: Ole, Teo og Joe Hvor nydelig er ikke det?!! *elsk* Skulle det komme en liten frøken, så har vi ikke peiling....men det ordner seg nok det også. Lykke til Joe?? Med uttalt e? Vær så snill å si at du ikke skal ha engelsk uttale på gutten? Må si at Joe høres rart ut både med norsk og engelsk uttale. Norsk er i alle fall veldig mye bedre enn engelsk. Jøsses meg.... Vet ikke om jeg skal le eller grine her?? Har jeg spørt deg om hva du synes om mine navnevalg - og ser du ikke at det er valg vi allerede har tatt? "Vær så snill"?? Hehe, moro du......eller egentlig ikke. Ikke vær redd - tror du skal slippe å måtte uttale min eventuelle sønns navn. Og ikke skal du bryr deg om hvordan det skal uttales eller ikke. Men for all del.......takker.
inimini Skrevet 5. august 2012 #15 Skrevet 5. august 2012 Magnus, Jonas og Samuel Oliver Joachim Theodor Tobias Adrian Aron Martin Benjamin Patrik Likte du noen her?
Chelseafan Skrevet 7. august 2012 #16 Skrevet 7. august 2012 Magnus,Jonas og Filip/Philip Magnus,Jonas og Casper Magnus,Jonas og Mathias Magnus,Jonas og Lucas Magnus,Jonas og Emil Magnus,Jonas og Kristian Magnus,Jonas og Sindre Magnus,Jonas og Andreas Magnus,Jonas og Mikael Magnus,Jonas og Stian
Merete 33 Skrevet 8. august 2012 Forfatter #18 Skrevet 8. august 2012 Hei dere! Tusen takk for masse fine forslag!!! Men dette er jammen vanskelig! Så det kan nok hende at vi ikke får bestemt oss før lille baby er kommet ut! Vi står mellom: Ole Martin (min far heter Gunnar Martin), Fredrik, Eirik, Lasse, Pelle!
Mummi mamma Skrevet 9. august 2012 #19 Skrevet 9. august 2012 Hei dere! Tusen takk for masse fine forslag!!! Men dette er jammen vanskelig! Så det kan nok hende at vi ikke får bestemt oss før lille baby er kommet ut! Vi står mellom: Ole Martin (min far heter Gunnar Martin), Fredrik, Eirik, Lasse, Pelle! Da stemmer jeg for Eirik Og Lasse på andreplass.
Kjærepære Skrevet 9. august 2012 #20 Skrevet 9. august 2012 Hva med Vegard eller Vebjørn? Pelle føler jeg er litt mer et kallenavn, litt samme med Lasse. Eirik er ganske pent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå