Pesta Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Lurer på hvor mye jeg skal gi i gave til min søster som fyller 19 i dag. Vi har ikke et nært forhold, har derfor ikke kjøpt gave da jeg ikke aner hva hun liker (har spurt henne, men får "vet ikke" til svar). Forslag?
kaklemor Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 3-500 ,- holder vel massesvis da? Om hun ikke vet hva hun vil ha så er som regel gavekort eller penger det beste
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Jeg pleier å kjøpe for ca 300 kr til mine søsken (har fire stykker). Om du ikke aner hva du skal kjøpe går du på en av disse parfynekjedene (Kicks, Skin Tonic e.l.) og kjøper ukens tilbud. Da får du f.eks en dusjsåpe og/eller bodylotion fra et kjent merke til en grei pris.
Pesta Skrevet 5. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2012 Bra forslag til gave neste år Får ikke kjøpt stort i dag, da det er søndag. Da satser jeg på at 400,- holder i massevis i hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #5 Skrevet 5. august 2012 Må da ikkje være en dyr gave heller tenker jeg. Korfor er alle så opptatt av prisen heller enn gaven? Visst du finner et veldig fint smykke som har kosta 249,- og er på halv pris no, så er jo det en flott gave. En dvd med en bra film kan du kanskje finne til mellom 100,- og 200,- Flaske vin ca 100,- Eller musserende vin 200,- Skjønner ikkje korfor gaver Må være så og så dyre. Personlig bruker eg å tilpasse meg den eg kjøper gave til. Veit eg at en person alltid bruker så og så mye på gave til meg, så kjøper eg i akkurat samme prisklasse. Får eg gaver som kan være både dyre og billig (altså ting eg ikkje kan spore prisen på f.eks. sengklær som kan være kjøpt til fullpris eller redusert prs, smykker, topper osv), så kjøper eg fine ting som eg finn så billig som mulig.
Pesta Skrevet 5. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2012 Må da ikkje være en dyr gave heller tenker jeg. Korfor er alle så opptatt av prisen heller enn gaven? Visst du finner et veldig fint smykke som har kosta 249,- og er på halv pris no, så er jo det en flott gave. En dvd med en bra film kan du kanskje finne til mellom 100,- og 200,- Flaske vin ca 100,- Eller musserende vin 200,- Skjønner ikkje korfor gaver Må være så og så dyre. Personlig bruker eg å tilpasse meg den eg kjøper gave til. Veit eg at en person alltid bruker så og så mye på gave til meg, så kjøper eg i akkurat samme prisklasse. Får eg gaver som kan være både dyre og billig (altså ting eg ikkje kan spore prisen på f.eks. sengklær som kan være kjøpt til fullpris eller redusert prs, smykker, topper osv), så kjøper eg fine ting som eg finn så billig som mulig. Hvorfor jeg er opptatt av pris? Fordi det skal være en PENGEGAVE ;-) Les spørsmålet før du hisser deg opp! Det er noe annet å gi en dvd til verdi av 100,-, enn å gi fra seg en konvolutt med en hundrings oppi.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #7 Skrevet 5. august 2012 Jeg pleier å kjøpe for ca 300 kr til mine søsken (har fire stykker). Om du ikke aner hva du skal kjøpe går du på en av disse parfynekjedene (Kicks, Skin Tonic e.l.) og kjøper ukens tilbud. Da får du f.eks en dusjsåpe og/eller bodylotion fra et kjent merke til en grei pris. Må da ikkje være en dyr gave heller tenker jeg. Korfor er alle så opptatt av prisen heller enn gaven? Visst du finner et veldig fint smykke som har kosta 249,- og er på halv pris no, så er jo det en flott gave. En dvd med en bra film kan du kanskje finne til mellom 100,- og 200,- Flaske vin ca 100,- Eller musserende vin 200,- Skjønner ikkje korfor gaver Må være så og så dyre. Personlig bruker eg å tilpasse meg den eg kjøper gave til. Veit eg at en person alltid bruker så og så mye på gave til meg, så kjøper eg i akkurat samme prisklasse. Får eg gaver som kan være både dyre og billig (altså ting eg ikkje kan spore prisen på f.eks. sengklær som kan være kjøpt til fullpris eller redusert prs, smykker, topper osv), så kjøper eg fine ting som eg finn så billig som mulig. Hva med faktisk å LESE det dere svarer på? Det er utrolig mange goddagmannøkseskaft svar her inne pga at så mange ikke gidder/evner å skjønne innholdet i en tekst! Står det virkelig så dårlig til med leseforståelsen hos voksne folk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå