Gå til innhold

allerede ubehagelig å ligge på magen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 10+1, og siden uke 3-4 (før jeg visste jeg var gravid) har jeg hatt problemer med å gå med dongeribukser som sitter perfekt, eller litt stramt rundt livet, bruke setebelte i bil (jeg sitter alltid å holder det noen cm ut fra magen, og dytter det så langt ned det kommer), og å sove på magen! Jeg elsker også å sove på magen... Nå som jeg er lengre på vei, er jo buksene blitt litt strammere også, så til og med enkelte joggebukser med strikk føles ubehagelig ut... Så du er ikke alene :)

jeg er i uke 12 og sliter veldig med å ligge på magen,

veldig rart siden jeg alltid ligger på magen.

har funnet ut at jeg bruker en pute ved magen eller mellom beins pga av bekkenklsninga fungerer veldig bra.

Jeg har liksom ene benet litt ut til siden jeg også, men største problemet er sikkert at jeg også har ene armen under meg. Det må jeg nok gi meg med.... gruer meg til det er helt uaktuelt å sove på magen, samtidig som jeg gleder meg til å få mage :-) jeg må ta meg en tur til hm eller gina tricot og kjøpe noen leggings eller tights eller hva f det heter ;-) olabukser er for trangt :-P

Annonse

jepp, jeg er 9+4 (med tvillinger) og det nytter ikke å ligge på ryggen eller magen.. har en sofapute mellom knærne eller under det beinet som stikker ut på siden sånn at jeg kan ligge litt halveis på magen:)

sliter både på mage og rygg. 10+2

belter, klær som strammer klemmer på magen funker ikke for meg. så hær må de være løst og ledig. bare litt oppblåst ennå, selv om dette er nr 3 (siden juli.09) konstant gravid ;)

Hei på deg:) Leeenge siden sist! Gratulerer så mye med graviditeten:) Utrolig gøy å se at det ser ut til å gå bra denne gangen:). Selv er jeg på vei igjen med nr 5!!!!. og mitt 3 barn på 2 år! Er nå i uke 22. Har ikke vært her inne siden de nye sidene kom, men måtte melde meg inn igjen på nytt nå. (tidligere katta 76). Heier masse på deg:) Stooor klem.

Annonse

I natt var det til og meg ubehagelig å ligge på siden, men jeg blir altså så utrooolig oppblåst på kvelden. Regner med sovinga bedrer seg om jeg slipper å ha så oppblåst mage, og babymage istedet.

Katta, så gøy!!!! Er så stas å se at du er gravid - igjen!! Det gir håp om at de neste barna kanskje ikke vil være så vanskelig å få til som nummer en. Skjønt først må jeg ha nummer en i armene da. Tar ingenting for gitt enda.

Bare å fyre løs igjen med en gang du er ferdig:). VI som var her inne har en gruppe på facebook, kom gjerne inn til oss, flere er gravide og ei sliter for andre gang, hun er noen få uker lenger enn meg:)

Gjest Mammantil2prinser

Jeg er 25 uker å STOR!! Ligger ikke helt på magen, men litt skrått på magen.

At dere ikke klarer ligge på magen når dere er så "kort" på vei, er det pga oppblåst luftmage da? Eller følelsen av "å mose mini"?

Bare lurer altså? :)

Vårbarnet!!! Så hyggelig at du venter spire! Husker jo nicket ditt fra tidligere :) Ble bare så glad for å se at du ruger! Da skal vi vel ha i mars begge to! Lykke til!
Gratulerer Perle:) Så gøy å se at du også ruger. Jeg skal føde i desember, atter en gang hehe:)

Så moro perle!! Kjenner igjen nicket ditt vettu :-) endelig ruger jeg også. Dette er femte forsøk, og jeg har aldri vært gravid så lenge som nå... ti uker i morra! Begynner å glede meg nå.

ÅÅÅÅÅ sÅ herlig Å se navnet til dere gamle travere! Carina i november og Katta i desember!!! Fantastisk dere :)

Jeg er 11 uker i dag! Bare noen dager i forskjell pÅ oss VÅrbarnet!

Alle sammen mÅ ha masse lykke til <3 <3 <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...