Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Nå er jeg så grådig forbanna på hunden vår... Men det er jo ikke akkurat han sin feil.. Vi hadde satt bleiebøtta utenfor, siden jeg skulle tømme den og gå ned med søpla snart.. Trodde jeg satt den slik at den var utenfor hans rekkevidde når han står bundet utenfor, men neida! Nå når jeg kom ut var det bleier på hele gårdsplassen her! HELE! Han har heldigvis ikke spist opp alt av hver enkelt bleie, men halvparten av hver enkelt.. innholdet i bleia ++.. Nå satt jeg han rett inn i buret.. aff.. Ble så sint i øyeblikket jeg så alt rotet!.. Han har en historie med og prøve og stjele bleier fra bleiebøtta inne.. Æsj... Flere som har bleieelskende hunder? Eller hunder som vil spise bÆsjebleier...
Musemorbr / Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Oida.. Det blir litt av en opprydding. Men da har du lært hvor lang rekkevidde han har. Heldigvis dør ikke hunder av å spise bæsj. Mer skummelt om den fikk plast i seg, men da ville du kanskje ha vært hos dyrlegen nå og ikke på dib? Selv har jeg bare opplevd en hund stjele en gang. Det var sirupshjerter med sjokoladetrekk som ble ødelagt og måtte kastes. De ble satt ut på verandaen i en pose, til mannen kunne ta dem. Jeg var 8.5 mnd gravid og maktet ikke gå ned trappene og ut. Nabohunden klarte å bryte opp porten, og spiste alle sammen, og jeg måtte vralte over til naboen for å informere om at sjokolade er giftig for hunder. De brydde seg ikke og det gikk heldigvis bra, men jeg var skikkelig sur og bekymret på en gang.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Her har det skjedd et par ganger hvis jeg har glemt å lukke baddøren(hadde ikke bleie bøtte i begynnelsen) For et jævla griseri! Han har også spist gulpekluter,skjønte ikke hva som i allverden kom ut av bæsjen hans,hadde jo ikke merket at jeg manglet en gulpeklut. Var de bitte små klutene fra prinsesse..
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #4 Skrevet 5. august 2012 hvis bikja har spist selve bleien bør du ta han til dyrlegen. Fyllstoffet i bleien kan svulme opp i magen.... Det kan bli en stor operasjon.
Netti*** Skrevet 5. august 2012 #5 Skrevet 5. august 2012 Hvis noe av bleia er spist så må han til dyrelegen. Det er livsfarlig for en hund...
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 5. august 2012 #6 Skrevet 5. august 2012 Ikke bleier, men hunden jeg hadde før var grådig glad i undikkene mine. Merket ikke at han hadde vært i skittentøyskurven engang, før han spydde de opp igjen...asj!!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #7 Skrevet 5. august 2012 Jeg ringte selvfølgelig dyrlegen etterpå og hørte, det gjør jeg alltid hvis det er noe jeg er usikker på. Man skal bare observere de, og se om de blir dårlige, utilpass o.l. Ingen skade skjedd enda, som vi kan se. Tror det har gått bra. Skjønner ikke hva som er så appetittlig med bæsj... HI
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 5. august 2012 #8 Skrevet 5. august 2012 Nå er jeg så grådig forbanna på hunden vår... Men det er jo ikke akkurat han sin feil.. Vi hadde satt bleiebøtta utenfor, siden jeg skulle tømme den og gå ned med søpla snart.. Trodde jeg satt den slik at den var utenfor hans rekkevidde når han står bundet utenfor, men neida! Nå når jeg kom ut var det bleier på hele gårdsplassen her! HELE! Han har heldigvis ikke spist opp alt av hver enkelt bleie, men halvparten av hver enkelt.. innholdet i bleia ++.. Nå satt jeg han rett inn i buret.. aff.. Ble så sint i øyeblikket jeg så alt rotet!.. Han har en historie med og prøve og stjele bleier fra bleiebøtta inne.. Æsj... Flere som har bleieelskende hunder? Eller hunder som vil spise bÆsjebleier... Oi..herlig hehe
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #9 Skrevet 5. august 2012 ÆÆÆsj ! Jeg fatter ikke at dere vil ha hund i det hele tatt jeg da. Spesielt ikke sammen med barn. Synes de er ekle med hår, sikkel og drar inn alt mulig. Men så er jeg et IKKE hundemenneske.
zrah Skrevet 5. august 2012 #10 Skrevet 5. august 2012 Håper du ikke bruker buret som straff..........
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #11 Skrevet 5. august 2012 ZRAH: Har aldri brukt buret som straff tidligere, men istad satt jeg han der fordi jeg ikke ville at han skulle løpe bort og slikke min datter i ansiktet, som han pleier. Og ja da var jeg sint.. Da ble det nok litt straff.. Men buret hans er et sted hvor han slapper av og får fred fra alt mas og sjas. Et sted som bare er hans. Så denne engangshendelsen har jeg ikke dårlig samvittighet for. HI
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #12 Skrevet 5. august 2012 Tror jeg ville latt han stå ute minst til i morgen tidlig. ..nei, det var en spøk. Men tror du skal være veldig obs i timene fremover. Hunden vår ble bokstaveligtalt DRITdårlig, da han hadde hatt seg ett drittmåltid. Den avføringen som kom ut, var noe av det verste jeg har kjent. Måtte binde ett sjal rundt nesen før jeg begynte å tørke diareen,og selv da brekket jeg meg og trodde hele magesekken skulle sprette ut gjennom hodet. Og hunden var ikke bare dårlig i 1 døgn, men i 3. Det stinket i hele huset, selv om dørene var igjen og jeg kontinuerlig gikk rundt og tørket. Har holdt bikkja unna alt "farlig" i ettertid. Orket ikke en sånn runde til..
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #13 Skrevet 5. august 2012 Joda, min parterte en bæsjebleie under kveldsstellet i sta. Hun bruker aldri (vel, har ikke skjedd før iallfall) å røre den når den ligger på trappen. Men i kveld falt hun for fristelsen..tusen små deler utover som er vanskelige å få opp.. Jaja, noe må det være, sånn eller er det bare kos og ungene er kjempegla i henne, jeg også ..så ble ikke sur av den grunn, bare litt irritert på meg selv:) Når hun var valp digga hun sin egen avføring, det var ille det og heldigvis har hun sluttet med det!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #14 Skrevet 5. august 2012 Jada, opplevd det der før.. har ei tispe som ELSKER bæsj Har forsynt seg med bæsjebleier (dette har jeg da lært av og hun har aldri tilgang til sånt lenger), OG hun er glad i å spise kattebæsj (noe hun jo finner ute titt og ofte).. *spy*
Gjest marie-s Skrevet 5. august 2012 #15 Skrevet 5. august 2012 Unnskyld, vet ikke er fint av meg, men kan ikke la være å le....ser det for meg...bleier over hele gårdsplassen og en hund med fullstendig uskyldige øyne oppe i det hele.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #17 Skrevet 5. august 2012 fy faen..kast han på huet og ræva ut av huset!!
Lisjtuppa Skrevet 5. august 2012 #18 Skrevet 5. august 2012 Haha, jeg hadde ledd, ryddet opp å ledd mer. Så ville jeg heller ha kastet bleiene i søpla neste gang:) hunder er forunderlige vesen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå