Lisse_01 Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 Gjør det noe? Har gått i ett i dag, så er sliten. Er 32+0. Men betyr vel ikke noe med enn at jeg er trøtt? Er ikke vondt inni, men på selve magen
mama78 Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Hei, Jeg starter i uke 29 i morgen. Spurte jordmor om dette da jeg selv til tider opplever ømhet utenpå magen. Dette sa hun var helt normalt da alt innvending vokser og strekker på seg, ting flyttes også på. Magen blir jo større og det i seg selv kan føre til ømhet da huden strekkes. Jeg tror dette er helt normalt :-) Lykke til videre!
Salomine Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Har samme problem. Av og til er det også vondt i området på magen når jeg snur meg i senga om kvelden. Jordmor mente det kunne være symptom på treg mage eller fordøyelsesplager
ÅNA Skrevet 5. august 2012 #4 Skrevet 5. august 2012 Har både i forrige og dette svangerskapet i perioder hatt "vondt"/vært øm utenpå magen - nokon gonger tydelig pga at ting vokser og andre gonger pga at ungen strekker og trykker frå innsida....heilt normalt og ikkje farlig, men ubehagelig til tider... Likevel mykje bedre enn å lure på om det står til liv der inne....ingen tvil her nei...
Lisse_01 Skrevet 5. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2012 Tusen takk for kjempe fine svar. Greit å vite at det er vanlig
Gjest Nina10 Skrevet 6. august 2012 #6 Skrevet 6. august 2012 Ja er det på et sted dere har vondt eller utenpå hele magen? Merker det er et punkt litt oppå magen som er vond når jeg har gjort litt ekstra, akkuratt som om det blir vondt der når jeg har brukt magemusklene mer. å når jeg legger meg om kvelden å snur meg litt for kjapt så rykker det til på det punktet, skikkelig ubehagelig altså.. er 29+6:)
kaklemor Skrevet 6. august 2012 #7 Skrevet 6. august 2012 Har hatt det slik mange ganger! I hvertfall ved navleområde Nå har jeg vondt ved ribbeinet mitt så har blitt sparket godt innenfra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå