prins2010+lilleprins2012 Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 ..hva kjøper dere eller ønsker dere utenom klær?? hva er en grei gave (utenom leker) når de har mer enn nok klær. og kan man ønske seg større ting og håpe folk vil spleise, eller blir et rart syns dere?
Squirrel79 Skrevet 4. august 2012 #2 Skrevet 4. august 2012 Barnehagesekk, matboks og drikkeflaske har jeg pleid å gi/ønske meg til barna. Ofte mange som ikke tenker på at det er noe alle kommer til å trenge. Små bokser som man kan putte rosiner, druer, frokostblanding, non stop etc oppi er og helt topp! Får sånne små plastbokser formet som figurer (blomster, biler etc) på Traktøren bl.a. Et fint bilde til å henge opp på rommet.
Des 08 og Aug 12 Skrevet 6. august 2012 #4 Skrevet 6. august 2012 En liten leke til bilsete Et babyhåndkle og kosefille Et sengesett Et krype teppe, evt fleeceteppe m/pynt Matboks (stor og liten) til evt åpen barnehage Skilt til vogn med barnets navn Vogn leke som barnet kan se på Tøfler og rangler (fra fancy baby butikker) Tre uro til taket (vet de koster ca 149 på Linusleker.no) Baby bøker til å bite i, evt biteleker Fikk du noen ideer nå?
Netti*** Skrevet 6. august 2012 #5 Skrevet 6. august 2012 Syns de har så fine pledd man kan bestille. Med navn, fødselsdato, vekt og lengde. Ville blitt veldig glad for det :-)
Lykkeliten♡09 + 12 Skrevet 6. august 2012 #7 Skrevet 6. august 2012 Jeg har mange ganger pleid å kjøpe en gave til mor i stedet for til babyen! De fleste jeg kjenner har kjøpt så mye på forhånd og fått utrolig mye etter fødsel, så kan være koselig å gi mamman en oppmerksomhet :-)) Ellers; biteleker, andre babyleker, babybok? feks?
MamaLadyBug Skrevet 7. august 2012 #8 Skrevet 7. august 2012 jeg har pleid å lage en liten kurv med diverse ting oppi jeg da. Litt stelleprodukter som olje, zinksalve, q-tips til baby, mesoft engangskluter, et par smekker, en smokk, et par sokker og gjerne en deilig bodylotion og ansiktsmaske til mor. "alle" kjøper klær og de vordende foreldre har helt sikkert ordnet seg et lite lager med klær selv. SLikt som uro og annet "interiør" synes jeg det er greit at de skaffer seg selv eller legger ut spesifikke ønsker slik at man ikke kjøper noe feil som bare blir stuet bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå