Gå til innhold

Dopet ned av dagmamma?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da tropper hun opp og henter ungen tidligere enn planlagt en dag, men på en tid ungen vanligvis er våken.

Har en venninne som oppdaget ting på den måten. Var ikke doping det var snakk om, men altfor mange unger blant annet.

Da ville jeg henta barnet tidligere enn forventa, også kanskje fått tatt en blodprøve hos legen? Men det kan jo også være andre grunner til at hun er slapp, så kanskje et legebesøk er fornuftig uansett.

Endret av littlemisstrouble

Legebesøk høres veldig fornuftig ut ja!

Er hun syk så finner sikkert legen ut av det,å skulle det stemme at hun doper ned barnet så finner han ut det.

Jammen jeg glad jeg ikke er dagmamma for din vennine.

Normale folk tenker når ungen er trøtt og slapp at barnet gjerne er syk,mens venninen din beskylder heller dagmammaen for å gjøre en så grusom handling som å dope ned ett lite barn.

Selvsagt kan det være at hun gjør det,er ikke jeg sier,men syns det virker som hun trekker litt for rask konklusjon her.

Annonse

Legebesøk høres veldig fornuftig ut ja! Er hun syk så finner sikkert legen ut av det,å skulle det stemme at hun doper ned barnet så finner han ut det. Jammen jeg glad jeg ikke er dagmamma for din vennine. Normale folk tenker når ungen er trøtt og slapp at barnet gjerne er syk,mens venninen din beskylder heller dagmammaen for å gjøre en så grusom handling som å dope ned ett lite barn. Selvsagt kan det være at hun gjør det,er ikke jeg sier,men syns det virker som hun trekker litt for rask konklusjon her.

Skal oppfordre henne til å ta kontakt med en lege :)

Slik jeg forstod det på henne har det vart over lengre tid og barnet virker ikke sykt, men minner om "hangovers".

Kanskje hun har hørt/lest for mange skrekkhistorier om dagmammaer som doper ned barna sine.. Ikke vet jeg, men skal bli spennende og se hva legen finner ut!

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Er dagmammaer som har gjort det så ikke umulig. Har også hørt om dagmammaer som har levnet barne og dratt ut.

Det er det som er så trykt med barnehage, der kan ikke de ansatte dukke opp fyllesyke som f. Eller dra på butikken osv.. Der er det flere voksne til stedet.

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...