Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 Men trenger litt tips til hva jeg skal ta med. Hva er du veldig fornøyd med og hva savner du i minnebøkene du har?
Tovehvit Skrevet 4. august 2012 #2 Skrevet 4. august 2012 Masse bilder=) De fineste bøkene jeg ser er de som det er brukt tid på. Der det er scrappet sider, laget div ting. Limt inn forskjellige minner osv=)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #3 Skrevet 4. august 2012 Jeg lager ikke minnebok, men lager fotoalbum til hver av ungene. Der har jeg med masse forskjellige ting. Fra bursdager er det noen bursdagskort (begynte med alle, men fant fort ut at det ble for mye så nå er det de som er finest eller noe spesielt med) Nå velger ungene selv hvem kort de vil ha. De syns det er veldig koselig Diplomer, tegninger (ikke alle som blir dratt med hjem fra barnehagen, men noen innimellom slik at de ser noen fra hvert år. Noen som vennene deres har gitt de også) Ark der de har skrevet de første ord, bokstaver osv. Biletter fra ting vi har vært på. Har vi vært i konfirmasjon sparer jeg på bordkort, sanghefte osv som jeg limer inn i boka deres. Sparte på mange lodd vi kjøpte i barnehagen engang, fra slikt hefte i forskjellige farger. Limte mange inn i boka med bildene fra avsluttningen, ungene syns det er så gøy, og ekstra gøy at vi vant på noen av de. Vi har en egen eske som vi legger ting og tang som skal inn i fotoalbumene, nå legger ungene selv ting de vil ha i fotoalbumet. Vi skriver data og navn bakpå, slik at vi får det riktig inn når vi kommer så langt og får satt det inn. Jeg er litt treg så det kan ta litt tid, tar ett tak innimellom.
Lammelåret Skrevet 4. august 2012 #4 Skrevet 4. august 2012 Sjekk ut noen mammablogger så får du en grei pekepinn på hvordan du kan gjøre det. En kombinasjon av bilder og småhistorier blir sikkert veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå