Gå til innhold

Sol, sommer og lørdag :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer og mageboere :-)

I dag er det jammen 25 grader og strålende sol på det glade østlandet. Kan vel ikke si at vi har vært alt for bortskjemt med sånne dager i sommer, så vi får nyte de som er.

Hva driver så dere med i dag, og hvordan står det til med mageboerne ??

Jeg er på min andre overtidsdag i dag, men prøver så godt jeg kan og tenke minst mulig på det. Så i går malte jeg rommet som mageboeren skal få etterhvert, etterfulgt av 5 timer på lekeland med femåringen og pizza på restaurant. I dag har plenen blitt betraktelig kortere og solen nytes nå på verandaen med et glass saft og fotbad. I kveld er det famiegrilling hos mamma og pappa :-) spent på når jenta vår kommer, og håper selvfølgelig det skal skje noe hele tiden, men man blir jo helt gal av å bare gå å vente og kjenne etter. Førstemann kom 13 dager på overtid igangsatt så spørs vel om ikke dette også tar litt tid ja :-(

Ønsker dere alle en flott lørdag !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du slipper å vente for lenge da! :)

Skal straks ut og nyte solen jeg også! (og i det jeg skriver dette blir solen gjemt bak en sky... grrr...) Jobbe litt i hagen og kanskje male ferdig litt på lekestua :)

Ha en fin dag alle sammen! :)

Skrevet

Prøv med sol sangen :-) sønnen min pleier å synge den når han skal jage skyene og regnet... Hender det virker. Uansett godt med noen dager uten regn, for de har vi jammen hatt nok av i sommer!! Kos deg med hagearbeid og maling. Alltid så trivelig å se hvor fint det blir etterpå :-)

Skrevet (endret)

Høres ut som du tar ventetiden med stor ro og holder deg i aktivitet!

:)

Man kan jo bli litt sprø av og vente! Det hjelper med litt solskinn og aktiviteter!

Ha en super dag videre og håper ventetiden din snart er over :)

Endret av Sabrinalill
Skrevet

Jeg mangler egentlig det genet som gjør at man blir tålmodig... Hehe... Så må bare late som om det ikke skal komme noe baby før om 14 dager og prøve å fylle dagene med noe å finne på, ellers tror jeg at jeg kommer til å gå banans. Nå er heldigvis denne dagen over også, så nå skal det bli deilig å krype langt under dyna, en dag nærmere å få hilse på tulla :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...