Gå til innhold

Bestille Tfk eller Mountain Buggy på nett fra utlandet? Hvilke nettsider lønner deg seg å bestille fra?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Kjøpte Mountain Buggy på kopbarnvagn.se, jeg er veldig fornøyd. Betalte 5735 for vognen og fikk en babycall til 1200,- med på kjøpet. Vognen var fritt levert i hus:) Dette var 2012 modell:) Lykke til!

Signerer "iskaffe" her. Sitter i disse dager og venter på TFK vogn fra kiddies24 (Tyskland). Hittil vært kjempefornøyd med servicen derfra, mottar svar på spørsmål jeg har stilt de med en gang jeg har sendt dette og alt har gått veldig smooth. De har virkelig lagt seg i selen for å imøtekomme mine bestillinger og få disse avgårde asap (jeg har nemlig termin rett rundt hjørnet og veldig ivrig etter å ha alt på plass før den tid). Bestilte Mountain Buggy fra Nederland i 2009, men husker ikke hvorfra, uansett veldig fornøyd med det også! :)

Jeg venter også på tfk fra kiddies, og den er i norge nå!! Klarer nesten ikke vente med å få den i hus :))

Jeg er også veldig fornøyd med service, de har svart raskt på masse mailer fra meg, og totalprisen er flere tusen billigere enn å kjøpe på babyshop. Twinner twist duo med bag og masse ekstra utstyr,vinterposer,regntrekk,koppholder osv kom på det samme som vogna (uten bag!) koster på babyshop ;)

Lykke til!

Annonse

Dere som har bestilt vinterpose fra Kiddies; hvilken type? og hva avgjorde valget. Har sett på Odenwalder, som finnes i ulike varianter. Har tenkt å bestille twinner twist duo vogn.

Gjest peacock

Odenwalder lammy xl! Den er fantastisk! Lammeskinn i bunn og kom best ut i test når det gjaldt isoleringsevne. Kan knyttes tett tett rundt hodet. Fikk baby i september, og trengte aldri mer enn body/sparkebukse oppi der. Ingen votter, ingen lue - han var fin og passe varm hver gang vi var ute i alt fra -10 til +5.

Jeg venter også på tfk fra kiddies, og den er i norge nå!! Klarer nesten ikke vente med å få den i hus :)) Jeg er også veldig fornøyd med service, de har svart raskt på masse mailer fra meg, og totalprisen er flere tusen billigere enn å kjøpe på babyshop. Twinner twist duo med bag og masse ekstra utstyr,vinterposer,regntrekk,koppholder osv kom på det samme som vogna (uten bag!) koster på babyshop ;) Lykke til!
Jeg har fått del 1 av vogna nå (kun understellet til vognen samt sportsdelen) før helgen (sendt i 2 pakker tydeligvis). Mitt "problem" nå er at del 2 der bla bagdelen ligger++ekstrautstyret har "strandet" i tollen!!Grrrrrr, har nå stått på sporingen til Bring siden fredag "til importvudering, midlertidig lagret", ingenting skjer (OG JEG SKAL SNART FøDE OG JEG VIL HA TING På PLASS NUH!!!)Dette er selvsagt ikke kiddies24 sin feil (håper jeg :) ) og lykke til med vognkjøp og valg :)

Hva slags ekstrautstyr bestiller dere til tfk da? Har bestemt meg for å bestille den. Skal ha kun sportsdelen, for jeg har tenkt å bruke Emmaljungavogna vi har til vi er ferdig med bagperioden.

Kiddies kan være treige, tok 2 mndr før jeg fikk vogna. Var også en feil på kalesjen, og da tok det 1 mnd før jeg fikk ny(og nå har posten somla en måned til... Gr

• 1 måned senere...

Jeg bestilte vogn derfra 17.aug og det står at den ble shipped 22.aug, jeg har ikke mottatt noe sporingsnr og sitter å venter på at vogna skal dukke opp. Har skrevet mail til de flere ganger og det er en og samme dame som svarer " my collegue will send yo the number", men har fortsatt ikke fått noe. ( valgte dhl som fraktaltternativ) har jeg kjøpt katta i sekken tro el har noen andre lignende erfaringer?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...