Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #1 Del Skrevet 3. august 2012 Når jeg fikk igjen mensen etter forrige svangerskap (10 mnd etter fødsel) så tok det 46 dager før jeg fikk mensen igjen. Syklusene mine pleide å være 28 dager før svangerskapet, så vet ikke om det var bare en "glipp" at denne syklusen var så lang. Vi prøver igjen og tenkte at vi begynte med prøving 10 dager etter mensen (som var 13 juli). Vi hadde da ubeskyttet samleie 26, 29, 31 juli. Og i dag (3 aug) så har jeg mensliknende murringer i magen. Kan det være en festesmerte? Og når kan jeg evt teste meg? Må jeg vente til rundt 13 august, eller kan jeg gjøre det før? Kan murringen jeg kjenner være EL? Hvis jeg følger 46 dagers syklusen? Da burde vi jo prøve noen flere dager også (litt upraktisk for vi er på tur med noen venner...) Er det vanlig at første syklus etter fødsel er litt rar? Vanlig å kjenne festing evt? Gjorde ikke det sist tror jeg, eller det vil si at da kjente jeg ikke etter, for forrige var en overraskelse, så der ante vi ikke at det var noen på vei;) Jeg pleide før å kjenne EL som kun en litt vond stikkende smerte på den ene siden som varte 1-2 timer, oftest på natt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143959709-kan-noen-se-hit-og-svare-meg-ang-syklus-og-evt-festesmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nostalgia Skrevet 3. august 2012 #2 Del Skrevet 3. august 2012 Høres ut som el for min del, men vi kvinner er jo veldig forskjellige.da jeg hadde festesmerte stakk det bare en gang hardt i høyre side og på toalettet etterpå hadde jeg blod i trusa(festeblødning )En uke etterpå testet jeg positivt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143959709-kan-noen-se-hit-og-svare-meg-ang-syklus-og-evt-festesmerter/#findComment-144437188 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå