Gå til innhold

Jentene mine har kommet til verden:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Onsdag 1 august ble jeg satt i gang grunnet liten vekst på tvilling 1! Var da i uke 37+5. Hadde da 2 cm lang livmorshals og 0 åpning! Lite moden med andre ord( hadde jeg ikke blitt satt i gang hadde jeg sannsynligvis gått gravid frem til jul:)) Lite skjedde den dagen, men kl 21 på kvelden tok de vannet mitt! Noe mer rie aktivitet, men ingen ting jeg ikke taklet! Fikk epidural kl 24 da jordmor mente riene kom såpass tett at de var redd det skulle gå fort og at de ikke rakk og sette den i tide! Men kl 03 på natten hadde jeg bare 3 cm åpning og lite rieaktivtet! Fikk drypp og kl 06.00 fikk jeg trykketrang! Hadde da full åpning! Kl 06.08 etter 4 press kom tvilling 1! Kl 06.20 etter 3 press kom tvilling 2! Ingen rift eller sting;) drømmefødsel!! Tvilling 1 var 2550 g og 46 ca og tvilling 2 var 2950 g og 47 cm! Koser meg nå med 2 veldig søte og veldig like jenter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastisk! Gratulerer så masse!

Godt at du fekk ein så flott opplevelse og at alt gjekk bra, både med deg og jentene!!!

Kos deg!

Skrevet (endret)

Har vel gratulert inne på Tvillinger også, men igjen...Gratulerer så mye. Kos dere masse fremover.

Endret av all by myself
Skrevet

Gratulerer så mykje!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...