Gå til innhold

Sitter'n nå?? Ser tilbake!! ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jenter.. Hva tror dere? Har vi satt gullegget? F: 24 01 85 ser selvfølgelig tilbake! :)

Hei.

Jeg kan dessverre ikke se, men hvis du kan, vil du se når jeg blir gravid? Var gravid tidligere i sommer, men mistet tidlig.

Hadde blitt veldig glad hvis du hadde hatt mulighet til å se, selv om jeg dessverre ikke kan hjelpe deg annet enn å krysse fingrene :) F130386

ble veldig usikker på deg nå, bellasnella!!

men sjangsene er gode, mye fruktbarhet rundt deg :)

vet ikke helt hva det er, men føler jeg blir fort usikker på deg når jeg ser på deg :P

ser du graviditet på meg? :)

210488

Annonse

ble veldig usikker på deg nå, bellasnella!!

men sjangsene er gode, mye fruktbarhet rundt deg :)

vet ikke helt hva det er, men føler jeg blir fort usikker på deg når jeg ser på deg :P

ser du graviditet på meg? :)

210488

Tusen takk for svar. Blir spennende å se. Tester om 1 uke. :) har egentlig ikke merket så mye denne sykluser. Litt stikkinger, men det er alt. Får se.

Når det gjelder deg føler jeg september er en god mnd. Høsten generelt er gode muligheter for deg!! :)

Bella. Jeg får opp et ja på deg. Tror d virkelig jeg:) min,mini er nå 3 mnd og vi hadde et uhell her rundt el. Jeg ammer ikke. Og lurer på om d Har skjedd noe? Klem 011083

Hei formel. Tusen takk for svar. Føler et nei på deg denne gangen. Føler ikke kroppen din er helt klar for et nytt svangerskap enda? Har dere tenkt på 1 til?

Ja jenter.. Hva tror dere? Har vi satt gullegget? F: 24 01 85 ser selvfølgelig tilbake! :)

Hei.

Jeg kan dessverre ikke se, men hvis du kan, vil du se når jeg blir gravid? Var gravid tidligere i sommer, men mistet tidlig.

Hadde blitt veldig glad hvis du hadde hatt mulighet til å se, selv om jeg dessverre ikke kan hjelpe deg annet enn å krysse fingrene :) F130386

Hei hei. Føler egentlig at august er en god mnd. Men får også inn september og oktober. Får inn en gutt på deg!

hei jeg får ikke inn gravidfølelsen på deg :( men jeg tror ikke det er lenge til den sitter... satt her med litt "julefølelse" på dine energier, så er helt sikker på at du er gravid i desember ihvertfall!!!

får du inn noe nurk her i gården snart da :) har skjedd mye siden jeg starta hos healer :P

hei jeg får ikke inn gravidfølelsen på deg :( men jeg tror ikke det er lenge til den sitter... satt her med litt "julefølelse" på dine energier, så er helt sikker på at du er gravid i desember ihvertfall!!!

får du inn noe nurk her i gården snart da :) har skjedd mye siden jeg starta hos healer :P

Talk igjen Adine! Den sitter når den sitter! :) men det spørs vel denne gangen.. Både hatt streptokokker, sopp og urinveisinfeksjon og fått behandling i løpet av de siste 2 ukene, så det skal godt gjøres at jeg har blitt gravid. Pluss ekstremt mye stress til tross for ferie.

Når det gjelder deg så føler jeg fortsatt at høstmnd er gode for deg! Får inn en lykkelig julefeiring så tror hun sitter før det!! ;)

hei jeg får ikke inn gravidfølelsen på deg :( men jeg tror ikke det er lenge til den sitter... satt her med litt "julefølelse" på dine energier, så er helt sikker på at du er gravid i desember ihvertfall!!! får du inn noe nurk her i gården snart da :) har skjedd mye siden jeg starta hos healer :P
Talk igjen Adine! Den sitter når den sitter! :) men det spørs vel denne gangen.. Både hatt streptokokker, sopp og urinveisinfeksjon og fått behandling i løpet av de siste 2 ukene, så det skal godt gjøres at jeg har blitt gravid. Pluss ekstremt mye stress til tross for ferie. Når det gjelder deg så føler jeg fortsatt at høstmnd er gode for deg! Får inn en lykkelig julefeiring så tror hun sitter før det!! ;)

åh.. det er liksom det jeg drømmer om... en Jul som gravid og lykkelig... har bare hatt dritt juler siden vi startet baby-laging.... og jeg elsker egentlig jul... :)

Kanskje vi blir gravide samtidig :P Håper det er år 2012 du får inn - ikke 2013.... tiden får vise..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...