L&L Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 Tok hcg på torsdag 26 juli og da var den på 1800. Så tok jeg ny hcg onsdag 1 aug den var på 9800. Sykepleierne sa bare at det var stigning, ikke om det var bra eller normalt , noen som har peil???? Er 6+ 5 på vei ca :-)
<3 2G <3 Skrevet 3. august 2012 #2 Skrevet 3. august 2012 Knall stigning http://betabase.info/ Der finner du en liten oversikt :-)
Gladjenta1987 Skrevet 3. august 2012 #6 Skrevet 3. august 2012 Er ganske ny her, og veit at HCG er det som viser om man er gravid eller ikke i urinen. Men hvorfor måle hvor høy den er og hvordan er det viktig? Ble veldig nysgjerrig her
L&L Skrevet 3. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2012 Hcg nivået kan man måle i blodet også, den fordobler seg hver 2-3 dag og stiger den er det bra. Synker den er det fare for sa eller ikke noe liv. Noen har mye hcg i kroppen og andre lite. Det er nok ikke så mange som tar denne hcg stigningen, legene mener ofte det ikke er nødvendig hvis alt er ok. Legen min har ferie men jeg fikk trumfet den igjenom på labben på kontoret hans hos sykepleierne siden jeg har holdt på med prøverør forsøk i 2 år nå og hatt sa tidligere, nå i sommer har vi blitt gravide på egenhånd og jeg er litt overnærvøs for at alt skal være bra :-) Det ser iallefall bra ut så langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå