anik25 Skrevet 3. august 2012 #1 Del Skrevet 3. august 2012 Da melder jeg meg inn her, er kun 4 uker på vei så det er litt tidlig enda. Men koselig og kunne melde seg inn på et forum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*pog* Skrevet 4. august 2012 #2 Del Skrevet 4. august 2012 Velkommen til oss :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På vei igjen <3 Skrevet 5. august 2012 #3 Del Skrevet 5. august 2012 Henger meg på Pog og sier velkommen til oss Og gratulerer sååå mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
79kvinne Skrevet 8. august 2012 #4 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) grattis og velkommen arti å se flere med aprilspirer Endret 8. august 2012 av 79kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spent91 Skrevet 8. august 2012 #5 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg testa positivt i går, og regna ut at jeg er 4+5, tidlig, så jeg er ganske nervøs! Skal til legen i morra, fordi jeg har lavt stoffskifte, så greit å justere medisinene mine:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå