fiolregn Skrevet 7. august 2012 #26 Skrevet 7. august 2012 Samuel, heeelt klart! Leon og Nicholas er helt OK. Liam er foroevrig blodharry..
Lilja77 Skrevet 7. august 2012 #28 Skrevet 7. august 2012 Liam er desidert finest:) Sønnen min heter Liam også<3 Leon på andre plass og de to andre er litt kjedelige etter min smak:)
Lilja77 Skrevet 7. august 2012 #29 Skrevet 7. august 2012 (endret) 1.Samuel - Absolutt førsteplass!!! Nydelig navn :-) 2.Nicholas - Helt ok. Men ingen favoritt. 3. Leon - Ikke fint. 4.Liam - Synes det er grusomt og veldig "harry-ung-alene-mor-navn" som er veldig inspirert av amerikanske såpeserier. Sorry, men det er de tankene jeg får... HEIA Samuel! Håper virkelig dere går for det :-) Hehe, jeg har vært gift i 11 år, og kjæreste i 16 år med samme mann;) Sønnen vår heter Liam:)Vi er ikke inspirert av såpeserier, men hadde i utgangspunktet planer om å kalle Liam for William. Liam er kortversjonen av William. Svigerforeldrene mine likte William så dårlig, at vi revurderte det, og kom på Liam istedet. Mindre vanlig enn William, lettere å lære seg å skrive, internasjonalt + at vi synes det er vakkert, var det som gjorde utslaget;) Endret 7. august 2012 av Vilhabolle
LillePipp Skrevet 7. august 2012 #31 Skrevet 7. august 2012 Samuel er desidert finest! Spent på å høre hva det blir
Salomine Skrevet 7. august 2012 #32 Skrevet 7. august 2012 Samuel på førstplass uten tvil.tt Så Leon, deretter Nicholas. Liam er absolutt på siste plass, og knapt nok det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå