Gråsonen Skrevet 3. august 2012 #26 Skrevet 3. august 2012 hahaha, NEVER EVER kunne min mann vært med på noe slikt. Han passer ikke til slike ting, han kunne heller ALDRI jobber i barnehage. Han er en skikkelig manne mann, men som alikevel tar med seg barna ut på tur osv, men sitter ikke på gulvet å hopper å spretter med dem:) Mythbusters ja..hehe, det eller topgear hadde vært perfekt for min også!! Så skikkelige manne menn jobber ikke i barnehage...?? Hehe Jobber da manne menn i barnehager og Må bare få kommentere. Pappan til sønnen min er en veldig leken og morsom pappa. Hopper og spretter rundt med han. Synger sanger, går på oppdagelsestur i skogen og finner fantasiskatter. Vil faktisk påstå at samboeren min er mye flinkere en meg selv til å aktivisere barnet vårt. Når han virkelig er i hjørnet for lek, så ja- han kunne nok vært sammnlignbar med noen av mannfolka i skrimmelskrammel. Men samtidig så er samboeren min offiser i et jegerkompani. Han har gått sjøkrigsskolen og er på mange, mange måter hva man ville omtalt som en såkalt "mannemann" Jeg er glad for at samboeren min kan finne frem sin indre gutt og leke med barnet vårt uten at han skal føle seg teit. å leve seg inn i leken og skape nære relasjoner til sønnen sin.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #27 Skrevet 3. august 2012 hahaha, NEVER EVER kunne min mann vært med på noe slikt. Han passer ikke til slike ting, han kunne heller ALDRI jobber i barnehage. Han er en skikkelig manne mann, men som alikevel tar med seg barna ut på tur osv, men sitter ikke på gulvet å hopper å spretter med dem:) Mythbusters ja..hehe, det eller topgear hadde vært perfekt for min også!! Så skikkelige manne menn jobber ikke i barnehage...?? Hehe Jobber da manne menn i barnehager og Joda, men jeg ser allefall ikke for meg min mann sitte på gulvet å lese bok for barn i en barnehage:) hehe. Men han leser for sine egne da!
Gjest meg mamma? Skrevet 3. august 2012 #28 Skrevet 3. august 2012 hahaha, NEVER EVER kunne min mann vært med på noe slikt. Han passer ikke til slike ting, han kunne heller ALDRI jobber i barnehage. Han er en skikkelig manne mann, men som alikevel tar med seg barna ut på tur osv, men sitter ikke på gulvet å hopper å spretter med dem:) Mythbusters ja..hehe, det eller topgear hadde vært perfekt for min også!! Så skikkelige manne menn jobber ikke i barnehage...?? Hehe Jobber da manne menn i barnehager og Joda, men jeg ser allefall ikke for meg min mann sitte på gulvet å lese bok for barn i en barnehage:) hehe. Men han leser for sine egne da! Er du ikke mannemann hvis du sitter på gulvet å leser bok for barn i barnehagen? Wow..............hehe
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #29 Skrevet 3. august 2012 hahaha, NEVER EVER kunne min mann vært med på noe slikt. Han passer ikke til slike ting, han kunne heller ALDRI jobber i barnehage. Han er en skikkelig manne mann, men som alikevel tar med seg barna ut på tur osv, men sitter ikke på gulvet å hopper å spretter med dem:) Mythbusters ja..hehe, det eller topgear hadde vært perfekt for min også!! Så skikkelige manne menn jobber ikke i barnehage...?? Hehe Jobber da manne menn i barnehager og Joda, men jeg ser allefall ikke for meg min mann sitte på gulvet å lese bok for barn i en barnehage:) hehe. Men han leser for sine egne da! Er du ikke mannemann hvis du sitter på gulvet å leser bok for barn i barnehagen? Wow..............hehe eh, jo du er sikkert det! er ikke poenget mitt, poenget var bare at jeg ser ikke for meg mannen min som en barnehage onkel!! når det er sagt så luker han i bedet, og passer på blomstene BEDRE enn meg, så kanskje han ikke er så manne mann alikevel...hahahahaha
Gjest meg mamma? Skrevet 3. august 2012 #30 Skrevet 3. august 2012 hahaha, NEVER EVER kunne min mann vært med på noe slikt. Han passer ikke til slike ting, han kunne heller ALDRI jobber i barnehage. Han er en skikkelig manne mann, men som alikevel tar med seg barna ut på tur osv, men sitter ikke på gulvet å hopper å spretter med dem:) Mythbusters ja..hehe, det eller topgear hadde vært perfekt for min også!! Så skikkelige manne menn jobber ikke i barnehage...?? Hehe Jobber da manne menn i barnehager og Joda, men jeg ser allefall ikke for meg min mann sitte på gulvet å lese bok for barn i en barnehage:) hehe. Men han leser for sine egne da! Er du ikke mannemann hvis du sitter på gulvet å leser bok for barn i barnehagen? Wow..............hehe eh, jo du er sikkert det! er ikke poenget mitt, poenget var bare at jeg ser ikke for meg mannen min som en barnehage onkel!! når det er sagt så luker han i bedet, og passer på blomstene BEDRE enn meg, så kanskje han ikke er så manne mann alikevel...hahahahaha Hehe,
Gjest meg mamma? Skrevet 3. august 2012 #31 Skrevet 3. august 2012 hahaha, NEVER EVER kunne min mann vært med på noe slikt. Han passer ikke til slike ting, han kunne heller ALDRI jobber i barnehage. Han er en skikkelig manne mann, men som alikevel tar med seg barna ut på tur osv, men sitter ikke på gulvet å hopper å spretter med dem:) Mythbusters ja..hehe, det eller topgear hadde vært perfekt for min også!! Så skikkelige manne menn jobber ikke i barnehage...?? Hehe Jobber da manne menn i barnehager og Joda, men jeg ser allefall ikke for meg min mann sitte på gulvet å lese bok for barn i en barnehage:) hehe. Men han leser for sine egne da! Er du ikke mannemann hvis du sitter på gulvet å leser bok for barn i barnehagen? Wow..............hehe eh, jo du er sikkert det! er ikke poenget mitt, poenget var bare at jeg ser ikke for meg mannen min som en barnehage onkel!! når det er sagt så luker han i bedet, og passer på blomstene BEDRE enn meg, så kanskje han ikke er så manne mann alikevel...hahahahaha Og jeg er ingen mannemann heldigvis
Iselilja Skrevet 3. august 2012 #32 Skrevet 3. august 2012 Haha! Nei, han kunne nok ikke vært med i de programmene, selv om han er ganske barnslig (i positiv forstand). Top Gear, Mythbusters eller Ikke prøv dette hjemme er nok mer i hans gate. Eller gode gamle Fysikk på roteloftet
L-8 Skrevet 3. august 2012 #33 Skrevet 3. august 2012 Aldri. Tror vi synes det er like kleint begge to. Han er forøvrig ikke så veldig interessert i andre barn, unntatt nære venners, og han forguder selvsagt vår sønn. Sånn forøvrig er han jo ganske "barnslig", skater og leker i parken...
SmellyCat Skrevet 3. august 2012 #34 Skrevet 3. august 2012 Haha, nå må jeg le litt. Så dette programmet sammen med knotten for første gang i dag. Utrolig lite snacksy menn, men det er jo ikke så rart. De har jo en rolle som "barn" i serien. Jeg hadde i allefall ikke sjekka opp noen fordi jeg hadde sett de på barne-tv
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 3. august 2012 #35 Skrevet 3. august 2012 Må ikke glemme at de er skuespillere da, jenter
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #36 Skrevet 3. august 2012 Min mann er en mann som blir skikkelig flau på vegne av barne-tv program ledere og mannfolkene i fantasiens flyttefolk. Min mann er nok litt redd for å dumme seg ut. Men igjen, han har da troppet opp stram leopardkjole på fest.. så han kan dumme seg litt innimellom. Men ikke så offentlig som det der. Jeg for min del har ikke hatt noe problem med å være barne-tv program leder eller denslags. Jeg har nok en liten skuespiller inni meg.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #37 Skrevet 3. august 2012 Og det nytter ikke at det er skuespill, mannen syns det er flaut at de stiller opp likevel.. anonym 36
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #38 Skrevet 3. august 2012 Du og jag alfred. Hvor er nicket ditt ifra? Det minner meg om noe, finner bare ikke ut hva. Har det på tunga Hjelp
Hot Midget ! Skrevet 3. august 2012 Forfatter #39 Skrevet 3. august 2012 Du og jag alfred. Hvor er nicket ditt ifra? Det minner meg om noe, finner bare ikke ut hva. Har det på tunga Hjelp Emil i Lønneberget:-) Emil sier det når han henger på ryggen til Alfred når de bader:) <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå