Gå til innhold

Kunne din mann vært med på "Skrimmel skrammel" eller " Fantasiens flyttefolk"? Hva slags type mann er du sammen med?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva slags type mann er din kjære når det kommer til lekenhet?

Jeg personlig HATER de to nevnte programmene, og min mann kunne ALDRI vært med på noe lignende. Jeg blir nesten flau av å se på dem, og hadde dødd hvis min mann var med.

Koselig med menn som leker med barna og kan være litt tøysete og sånn, men ikke på det nivået;) - Mener jeg:)

Endret av ☆ Du och jag, Alfred ☆
Skrevet

Det har jeg og tenkt på mange ganger! Senest i dag når barnetv begynte tenkte jeg, uff så avtennende de er.. Ville ikke rørt de med en gaffel engang!

Skrevet

Er du gal, jeg tror han hadde valg tortur fremfor det. Men jeg hadde ikke hatt noe i mot om han var litt mere leken.

Skrevet

Min mann kunne vært med på American Chopper, tror jeg. Men barnetv? Nei, jeg ser ikke for meg han der, selv om han er utrolig god til å leke med biler, bondegård, byggeklosser, lego og barneboklesing. Han er den perfekte blanding av tøffing og myk mann, samtidig som han ser skikkelig barsk ut. En super far, med masse humor og godt humør, men ingen tv-klovn.

Skrevet

Hæ? Aner ikke hva du prater om, men ser ikke så mye på TV da...

Men for å svare på spørsmålet ditt er jeg glad min mann er favoritt hos de fleste barn vi møter :) Han elsker å leke og tulle :)

Skrevet
Hæ? Aner ikke hva du prater om, men ser ikke så mye på TV da... Men for å svare på spørsmålet ditt er jeg glad min mann er favoritt hos de fleste barn vi møter :) Han elsker å leke og tulle :)

to forskjellige barnetv program. de mannfolka er intense! blir mer sliten i hodet av og høre på dem enn på mine to når de krangler.

- syns også det er morsomt med menn som liker og leke med barna og tulle. (min mann kunne gjerne vært litt mer leken for min del) Men der fins grenser for alt:)

Skrevet

Nei, det kunne han nok ikke. Men han er leken nok når han har overskudd til det. Helst hadde han vel passet best in i Top Gear eller noe i den duren. :)

Skrevet

Min mann er leken og en energisk pappa, men fytti katta, vi kan IKKE fordra de 2 programmene der.... barf....

Skrevet

Tenkte akkurat på det! Jeg hadde ikke sett skrimmel skrammel før nå i stad (det andre programmet har jeg ikke sett), og jeg tenkte bare "huff så flaut!".

Samboeren min er veldig leken med barn, men det er litt mer sånn herjing, sparke fotball, bygge klosser osv. Han kan kile, tøyse og fjase også, men ikke på den måten der. Ble litt dårlig forklart men...

Det som er favorittaktiviteten med gutta her i huset, er å reparere noe (reparere var et av de første orda som kom, og etterhvert ble det "pappa reparere" hver gang noe gikk i stykker), ordne i hagen, klippe gresset og sånne aktiviteter som er nyttig på annen måte enn bare lek. Da er toåringen håndtlanger og medhjelper og koser seg gløgg ihjel :)

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet
Hva slags type mann er din kjære når det kommer til lekenhet? Jeg personlig HATER de to nevnte programmene, og min mann kunne ALDRI vært med på noe lignende. Jeg blir nesten flau av å se på dem, og hadde dødd hvis min mann var med. Koselig med menn som leker med barna og kan være litt tøysete og sånn, men ikke på det nivået;) - Mener jeg:)

ærlig talt så syns jeg hele gjengen som er med på skrimmel skrammel ser homo ut jeg da, klarer liksom ikke å se forbi det hehe ;) men mannen min er veldig barnekjær og leken, han hadde passa perfekt som barnehage"onkel". Her i huset tuller vi konstant, alltid mye latter :) Merker det på barna som kommer på besøk at dette ikke er normalt, at det ikke er noe de er vandt med fra hjemmefra. Og det syns jeg er synd..å tulle, tøyse, le og kose seg gjør hverdagen så mye bedre ;) blir aldri gammel vi hehe ;)

Skrevet

Mannen min er med i Skrimmel skrammel....

Skrevet
Mannen min er med i Skrimmel skrammel....

Hehe...Good one;-)

Skrevet

Mannen min kunne aldri vært med i et slikt program, han er av typen som synes det blir flaut og kleint når noen drar fram gitaren og starter noe allsang-greier ;)

Men han er veldig leken likevel, bare på en helt annen måte. Han kan synger gjerne med ungene her, pusler, herjer, lager togbaner og leker sisten og spiller fotball.

Men han er overhodet ikke en sånn "revy-type" som kunne stå på en scene eller gjøre seg til foran et kamera.

Skrevet

Haha, jeg HATER de programmene. Takk og lov at ungene ville se på dvd istedetfor barne-tv idag. Mannen min kunne nok aldri vært med der, heldigvis. Han er ikke så veldig leken, men kan godt herje litt med ungene, eller spille fotball og sånt. :)

Skrevet

De få gangene jeg har sett Skrimmel Skrammelhar jeg blitt flau -

Jeg har tenkt at de er en gjeng fra Hønefoss (vet ikke hvorfor jeg inbiller meg det, hehe), som møtte hverandre på dramalinja på en eller annen folkehøgskole...Barf. Sønnen min hater det også, hehe.

Kunne ALDRI ha tent på en mann som de der.. Jeg tenner på svære bamsemenn :-)

Skrevet

Sønnen min elsker skrimmel skrammel.

Skrevet

Hehe NEI, det kunne han definitivt ikke!

Mythbusters derimot, hadde vært midt i blinken for ham!

Skrevet

hahaha, NEVER EVER kunne min mann vært med på noe slikt. Han passer ikke til slike ting, han kunne heller ALDRI jobber i barnehage. Han er en skikkelig manne mann, men som alikevel tar med seg barna ut på tur osv, men sitter ikke på gulvet å hopper å spretter med dem:)

Mythbusters ja..hehe, det eller topgear hadde vært perfekt for min også!!

Skrevet

Mannen min synes skrimmel skrammel er veldig dyktige musikere, og ser gjerne på det med ungene.

Han selv kunne nok ikke blitt med i showet, selv om han er både musikalsk og flink med barn:-)

Fantasiens flyttefolk derimot, da skiftes det kanal her i huset. Maken til falske, gladkristne og hyperaktive folk skal du lete lenge etter. Får vondt i hodet etter et minutt. ....

Skrevet

Haha, de er jo SUPER SEXY, spesielt Morten og Kim! Litt forelska i dem alle jeg tror jeg ;-)) syns det er mye bedre at menn er sånn tullete og søte som dem enn sånne tøffe tullinger som er super opptatt av bil, DET er tullete syns jeg! GOOOOO skrimel skrammel, dere er sånn som menn BURDE se opp til! Jeg digger dere!!!

Skrevet

Han er leken og morsom, men han driter seg ikke ut.. :P

Han hater fantasiens flyttefolk, og den eneste grunnen til at han kunne vært med hadde vært for å gjøre det bedre.. :P

Men syns ikke det er sååå ille som de 2 piratene som danser og synger på slutten av Jake og sjørøverne.. :P Tilogmed dubbefolkene er jo grusomme. :P

Gjest meg mamma?
Skrevet
hahaha, NEVER EVER kunne min mann vært med på noe slikt. Han passer ikke til slike ting, han kunne heller ALDRI jobber i barnehage. Han er en skikkelig manne mann, men som alikevel tar med seg barna ut på tur osv, men sitter ikke på gulvet å hopper å spretter med dem:) Mythbusters ja..hehe, det eller topgear hadde vært perfekt for min også!!

Så skikkelige manne menn jobber ikke i barnehage...?? Hehe

Jobber da manne menn i barnehager og :)

Skrevet

Mannen min er fantastisk på å leke og herje med barna (mange kommenterer det faktisk), men å være med i slike programmer som det du beskriver kunne han heldigvis aldri gjort. Jeg kan ikke utstå noen av de programmene jeg heller, men ungene liker dem.

Skrevet

Nei, han kunne nok ikke det...

Men jeg synes de i Skrimmel Skrammel er veldig musikalske og dyktige, så jeg sitter mer enn gjerne og ser på det med barna. Er ganske fascinert faktisk.

Sexy? Nei. Musikalske? Ja!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...