Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 Vi har fått takst på eiendommen vår, og fikk beskjed om at han skulle gjør den ferdig idag. Mannen ringte han rundt 15.30 for å høre, og da sa han at han ikke var ferdig, men ga igjen beskjed om at han skulle gjøre den klar iløpet av dagen og gi oss beskjed... I mitt hodet er jo dette en jobb som ikke er noe særlig lenger enn til 16 en vanlig fredag, men vi har fortsatt ikke hørt noe.. Jeg syns jo han kunne ringt og gitt beskjed om at han ikke ble ferdig i tide?
Valiana Skrevet 3. august 2012 #3 Skrevet 3. august 2012 Mange takstmenn er selvstendig næringsdrivende, og kan jo slik sett legge opp arbeidsdagen selv. Kanskje du får tilsendt noe i kveldingen? Husker vi fikk det ganske sent på kveld da vi hadde takstmann inne.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #4 Skrevet 3. august 2012 Mange takstmenn er selvstendig næringsdrivende, og kan jo slik sett legge opp arbeidsdagen selv. Kanskje du får tilsendt noe i kveldingen? Husker vi fikk det ganske sent på kveld da vi hadde takstmann inne. Da satser jeg på det Har all respekt for at han kanskje ikke hadde rukket det idag likevel, men da hadde jeg satt pris på at han tok en kjapp telefon og ga beskjed...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå