Gå til innhold

Testet fordi jeg skal på fest i kveld (bilde)

Anbefalte innlegg

Jeg har 2 dager til IKM og testet i formiddag (ikke med morgenurin) og fikk dette resultatet:

En knall positiv el-test og en svaakt positiv gtest. Kan jeg ha vært så heldig å få klaff på første forsøk etter SA? Ser dere det jeg ser? Kan det fortsatt henge igjen noe hcg etter SAen som gir utslag nå? (SA i begynnelsen av juni).

Jeg testet etter SAen og så at gtestene bare ble svakere og svakere, men testet ikke så lenge at testen ble fullstendig negativ, men svakere enn denne.... *håpe, håpe*

Det blir nok ikke drikking på meg i kveld, noe som er helt greit dersom det skulle vise seg at jeg er gravid, men som vil være utrolig kjipt dersom testene tuller med meg og jeg egentlig ikke er gravid. Jeg har mann og barnefri for første gang på nesten 4 år og hadde virkelig tenkt å kose meg på konsert i kveld.

(Eltesten er den øverste på bilde i grønt og gtesten den nederste i blått.)

post-497523-0-23343900-1343997446_thumb.jpg

Endret av Gullblomst

Fortsetter under...

Gratulerer :) :) Det virker som om du er gravid ja :):)

Skjønner at du syns det er kjipt å ikke drikke dersom testene tuller med deg, men sånn er det jo desverre i prøvingstiden :(

Men du er nok gravid, så nyt barnefri og mannefri kveld og konsert og gled deg over spiren i magen <3 <3

Annonse

Ja det der hadde eg tolket som gravid! :)) rart hvis den ska ha sånn strek så lenge etter sa.. Er jo veldig forskjellig men hadde jo kjørt avgårde på butikken og kjøpt meg en clearblue digital og sett før eg drakk hvertfall!

Eg skal selv på fest i dag.. Mistet for 3 uker siden og tror eg hadde el forrige helg så kjenner eg vegrer meg litt for å drikke bare sånn i tilfelle det sku være en kjempe liten sjanse for at det skjer noe inni meg! Men vet jo aldri korti det klaffer igjen så kan jo ikke la vær å leve mens eg venter i håpet! Har en datter på halvannet år så er jo ikke snakk om fest hver uke!

Men håper virkelig det har klaffet for deg!!

Annonse

Ikke ta sorgene på forskudd. Ta en tur til legen , Min venninne trodde og hun fikk mensen i begynnelsen av sitt svangerskap ( hun hadde og vært igjen om SA ikke så lenge før) , men hun var gravid uansett. Nå er hun 31 uker på vei, å alt er fint.

En blødning trenger ikke bety at noe er galt. :)

ønsker deg masse lykke til og håper spiren er kommet for å bli :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...