Gå til innhold

Noen her som har mange år imellom barna sine.

Anbefalte innlegg

Hei damer, selv har jeg 3 barn fra tidligere, en gutt på 17og 2 jenter på 15 og snart 14, og en liten spire i magen 6+5 med min samboer :-) Vet at barna mine kommer til å bli veldig glad for å få en liten søster eller bror, selv om aldersforskjellen blir stor.

Fortsetter under...

Så flott at det er fler som meg her, hvor langt er du på vei babysyk74 .Jeg har ikke fortalt mine noe ennå, venter til de magiske 12 ukene har gått siden jeg hadde en sa for et år siden og da viste de om babyen og de ble så lei seg når det skjedde, vil ikke oppleve det igjen. Jeg er 76 modell :-)

Jeg har tre barn født 93-96 og 09. Venter en liten til i november :) De store barna har vært kjempe glade for den minste og til stor hjelp for oss voksne. De var også pådriverne til fjerdemann.....for de synes det var dumt at minsten skulle vokse opp som enebarn. ( Er jo ikke mange årene til de store bor hjemme mao)

Så flott at det er fler som meg her, hvor langt er du på vei babysyk74 .Jeg har ikke fortalt mine noe ennå, venter til de magiske 12 ukene har gått siden jeg hadde en sa for et år siden og da viste de om babyen og de ble så lei seg når det skjedde, vil ikke oppleve det igjen. Jeg er 76 modell :-)
jeg er 18+5 nå.Jentene har visst det fra starten her.de er veldig spente begge 2.Vi har gjettekonkurranse om kjønn frem til neste fredag da jeg skal på ordinær ul.blir artig å få vite kjønn så kan man begynne å studere navn osv :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...