Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vært å kjikket på ett hus igår, som vi begge likte kjempe godt..

kan noen av dere se når vi får oss hus, å blir det dette huset vi har sett på ?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

010390 er fødselsdagen min :-)

Skrevet

Ser ett rødt hus, men ikke noe annet.

Skrevet

idag får vi vite om vi får startkapital... så da blir vi kaaaanskje ett hus rikere :-D krysser alt!

Skrevet

idag får vi vite om vi får startkapital... så da blir vi kaaaanskje ett hus rikere :-D krysser alt!

Skrevet

kommunen var fri for penger... men søkte på nytt.. så må vente lengere :-( om ikke svigerfar bestemmer seg for å være kausjonist.. krysser alt igjenn for att dette skal gå raskt!!!! hater å vente :-( ingen som kan se hva som kommer til å skje?

Skrevet

Hei hei, ser ut som det blir huskjøp på deg, men ikke riktig ennå, du må ha litt tålmodighet så kommer midlene du trenger for at dette skal gå i orden. :)

Skrevet

takk for svaret frøken :-) selger holder huset av litt til for oss... håper du har rett :-):-):-)

Skrevet

Det var ihvertfall det kortene mine sa, håper selvfølgelig at det stemmer :) om det er dette huset eller ett annet vet jeg ikke, men at det blir hus på dere om ikke så alt for lenge det gjør det nok :) Lykke til :)

Skrevet

Tusen takk fersk prøver :) Kan du kjikke om du ser graviditet på meg i fremtiden, evt når ?:)

Skrevet

Joda, barn vil det bli, tror at alt ligger til rette for det når det skjer, men du må ikke begynne å stresse med det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...