spireønske Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 vært å kjikket på ett hus igår, som vi begge likte kjempe godt.. kan noen av dere se når vi får oss hus, å blir det dette huset vi har sett på ?
spireønske Skrevet 13. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2012 idag får vi vite om vi får startkapital... så da blir vi kaaaanskje ett hus rikere :-D krysser alt!
spireønske Skrevet 13. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2012 idag får vi vite om vi får startkapital... så da blir vi kaaaanskje ett hus rikere :-D krysser alt!
spireønske Skrevet 13. august 2012 Forfatter #9 Skrevet 13. august 2012 kommunen var fri for penger... men søkte på nytt.. så må vente lengere :-( om ikke svigerfar bestemmer seg for å være kausjonist.. krysser alt igjenn for att dette skal gå raskt!!!! hater å vente :-( ingen som kan se hva som kommer til å skje?
fersk prøver Skrevet 14. august 2012 #11 Skrevet 14. august 2012 Hei hei, ser ut som det blir huskjøp på deg, men ikke riktig ennå, du må ha litt tålmodighet så kommer midlene du trenger for at dette skal gå i orden.
spireønske Skrevet 14. august 2012 Forfatter #12 Skrevet 14. august 2012 takk for svaret frøken :-) selger holder huset av litt til for oss... håper du har rett :-):-):-)
fersk prøver Skrevet 14. august 2012 #13 Skrevet 14. august 2012 Det var ihvertfall det kortene mine sa, håper selvfølgelig at det stemmer om det er dette huset eller ett annet vet jeg ikke, men at det blir hus på dere om ikke så alt for lenge det gjør det nok Lykke til
spireønske Skrevet 15. august 2012 Forfatter #14 Skrevet 15. august 2012 Tusen takk fersk prøver Kan du kjikke om du ser graviditet på meg i fremtiden, evt når ?
fersk prøver Skrevet 15. august 2012 #16 Skrevet 15. august 2012 Joda, barn vil det bli, tror at alt ligger til rette for det når det skjer, men du må ikke begynne å stresse med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå