Gå til innhold

Hvor mange dager igjen? Fredag 3. august ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

20 korte dager..... :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

26 dager.. Vet ikke helt om jeg syntes det er en eeeevighet til, eller om det er rett rundt hjørnet :P

Skrevet

2 dager ifølge tidlig ul

1 dag ifølge ordinær ul

Skrevet

Lenge igjen :( 77 dager.

Skrevet

24 dagar igjen, og syns tida går altfor fort no!!!

Skrevet

9 dager igjen. Men tror jeg må forberede meg på overtid denne gangen...

Skrevet

40 dager igjen... 10 uker...

klarer faktisk ikke å bli enig med meg selv om det er leeeenge til eller om det er rett rundt hjørnet..

Begynner jo å bli utålmodig etter å få han ut, samtidig som vi ikke har forberedt noe enda.. skal handle ting i slutten av august...:-)

Skrevet

-9 dager! Hyyyl! Strippet for andre gang og modningsakupunktur i dag *håpe håpe*

Skrevet
15 dager til ultralydtermin, 5 dager til menstermin og 28 dager til jeg senest blir mamma. Føler på meg at førstkommende mandag er dagen...(ønsketenkning delux!)

Kan hende det stemmer da :)

Jeg har drømt om en dato 6....Og da er det jo flere alternativer :)

Hvem vet :)

Skrevet

5 dager på overtid her...

er lei no..merkes godt på humøret,og baby er sikkert blitt ganske stor no.for alle bevegelsene fra henne gjør ganske vondt!

fødsel med storesøster begynte dag 5 på overtid men ikke født før dag 7.så har jo et håp om at det skal starte i dag!

Skrevet

81 om jeg ik husker feil, både lenge til og for kort til hehe

Skrevet

21:)

Skrevet

2 uker og 6 dager igjen.... Ble ferdig med det siste som trengs i dag så nå kan hun bare komme. Prøver å drikke litt kanel-tea for å lokke på hennne :))

Skrevet

13 dager:-) Håper hun snart kommer.

Skrevet

21 dager!!MEN med begynnende sv.skapsforgiftning håper jeg at det skjer noe VELDIG snart!!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...