Gå til innhold

Hvor mange dager igjen? Fredag 3. august ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

22 her :) Begynner å hjelpe på, men dagene går suuupersakte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 uker 0 dager ...98dager blir det ... første gang jeg regner ut dager... :)) vet ikke helt om det føles lengre til el ikke 98 dgr- 14 uker.. men tiden går da så fort atte !!!

Skrevet

-4, vil ha babyen min!! Skal på modningsakupunktur i dag, så håper det får fart på sakene.. :)

Skrevet

-6 dager, skal på overtidskontroll idag. Er LEI!

Skrevet

10 dager til keisersnitt. Plutselig fikk jeg 15 dager mindre. Wow :-)

Skrevet

20 dager igjen :)

Skrevet

18 dager :) Må de gå kjapt og slippe å gå i minus dager....:)

Skrevet

23 :) Har litt igjen å gjøre før snuppa kommer, så det haster ikke veldig ennå for min del ;)

Skrevet

40 dager igjen her... og er LEI allerede :P

Vil ha jenta mi ut NÅ! :P

Men det beste er nok at hun holder seg der inne en liten stund til.. :)

Skrevet

15 dager til ultralydtermin, 5 dager til menstermin og 28 dager til jeg senest blir mamma. Føler på meg at førstkommende mandag er dagen...(ønsketenkning delux!)

Skrevet

34 dager og synes dagene går fort nå! :)

Skrevet

8 dager, men er forberedt på overtid...tror hun trives for godt der inne.

Skrevet

16 dager igjen her. Jeg føler dagene snegler seg avgårde. Minste storebror hadde det ikke travelt, så jeg regner ikke med at han i magen heller stresser for mye. Men vi får se....

Skrevet

5 dager igjen!!

her ingen tro på at lillebror kommer med det første her heller....enten det,eller så er det jammen stille før stormen! hehe

kom kom lille venn!

Skrevet

1 dag på overtid her... Sommermamma og rødhette føler virkelig med dere!! Krysser fingerne for at vi blir mammaer igjen snart!!

Skrevet

55........ Er en stund det. Men jeg har så utrolig mye jeg skulle gjort før babyen kommer at det nok er bra jeg har litt tid på meg!

Skrevet

12 dager igjen til termin - håper lillebror holder seg i ro til over helga i alle fall....har litt småtteri eg håper på å rekke...nr 1 kom 6-7 dager før termin. Ingen tegn til at noko skjer enno heldigvis....men det var det ikkje sist heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...