Gå til innhold

Kvalmen har meldt seg, og jeg skal i bryllup neste helg :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde akkurat samme "problem" for noen uker siden:P Under selve vielsen hadde jeg med meg slik at jeg kunne småspise/drikke underveis, ingen som reagerte på det. (Vurderte også å droppe selve vielsen i kirka, men dro likevel og det gikk bra, dvs. spydde ikke og småspisingen i det stille reddet meg.)

Under middagen var det værre, ba om å få cola til maten (den brusen som funker for meg) og i tilegg helte de oppi vin til meg som jeg brukte for å skåle med (men det minket jo aldri i glasset siden jeg bare tok mikromikromikoslurker...men var uansett "nødt til" å late som jeg drakk pga at det bare var kjentfolk som satt i nærheten av meg, de hadde heldigvis nok med sitt og de som kanskje la merke til noe hadde vett til ikke å kommentere det høylydt). Videre greide jeg meg sånn høvelig bra gjennom middagen, småspiste av de ulike rettene + at jeg var "på do" ett par ganger underveis og da småspiste jeg iitt av det jeg hadde i veska (lakris, potetskruer, salte kjeks). Og utover kvelden drakk jeg brus/blandevann med isbiter i og ingen la merke til at jeg drakk alkoholfritt (var ikke kjentfolk som stod i baren heldigvis). Meen etterhvert ble jeg ganske så trøtt og i tillegg til kvalmen gjorde vel all kullsyra sitt til at jeg fikk virkelig vondt i magen. Så jeg slet litt med å holde ut utover kvelden, men tilslutt sendte samboer meg hjem til senga (og godt var det - var befriende å kunne legge seg langflat på senga!!).

Håper du fikk noen tips her - det går nok bra skal du se! Jeg var også bekymret for hvordan det skulle gå, men syns det gikk ok, viktigste var at jeg kom meg gjennom dagen uten å bli altfor sliten, samt at hemmeligheten ikke ble røpet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...