Gå til innhold

Dere som tar hostesaft: Hvor mye tar dere?

Anbefalte innlegg

Gjest JuniGull10
Skrevet

Jeg har lest om dette tipset her inne og kom på at jeg hadde noen rester stående i skapet fra vinteren (håper den har god holdbarhet...), så da tenkte jeg å prøve det! Er bare litt usikker på hvor mye jeg bør ta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte 1 god slurk om dagen i dagene før og under eggløsning.Har blitt gravid 2 ganger akuratt den mnd jeg tok hostesaft:)

Gjest JuniGull10
Skrevet

Hører flere som sier det og jeg taper jo ingenting på å prøve. Da tar jeg en "shot" ikveld! :P

Skrevet

Det skal jeg også gjøre denne mnd :-) Leste et sted noen som sa at man skulle ta 20 ml x 3. Fra dag 6 og fram til el. Eller noe sånt :-) Spennende å sr om det funker. Har lite el-slim, så håper det skal hjelpe :-)

Skrevet

Hva heter den hostesaften?

Skrevet

Jeg bruker solvipect. Det som er viktig er at den har et virkestoff som heter guaifenesin. Kan hende det et flere typer hostesaft som har det virkestoffet.

Skrevet

Det må være slim løsende hostesaft, solvipect skal visst funke, følg doseringen på flasken eventuelt....

Skrevet

I helga fikk jeg holde ei lita tulle som var helt nydelig :-) Mammaen til vesle tulla drakk også hostesaft, og var overbevist om at det gjorde susen, da det ikke hadde klaffet før hun begynte med hostesafta :-)

Skal Så kjøpe hostesaft i dag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...