Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er d fler som har mye vondt i magen? Mageknip liksom. Håper ikke d er noe galt :-\ er d for tidlig og være kvalm? Hvert uggen i formem i hele dag . Fler som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er d fler som har mye vondt i magen? Mageknip liksom. Håper ikke d er noe galt :-\ er d for tidlig og være kvalm? Hvert uggen i formem i hele dag . Fler som kjenner seg igjen?

kanskje si hvor langt jeg er på vei også da :P er 4uker men plussetpå 2uker. Så er 6+1
Skrevet

Hei, jeg er ca like langt på vei som deg 6+4 og jeg har også vondt i magen, stikkinger og øm. sykepleiern som tok blodprøve av meg i går sa det var normalt.

De siste dagene har jeg også vært utrolig kvalm om morgenen, uttpå dagen og når jeg skal sove, har ikke beg å spy ennå heldigvis.

Så jeg tror det du føler er helt normalt, det skjer jo ting i magene våre :-)

Skrevet

Hei, jeg er ca like langt på vei som deg 6+4 og jeg har også vondt i magen, stikkinger og øm. sykepleiern som tok blodprøve av meg i går sa det var normalt.

De siste dagene har jeg også vært utrolig kvalm om morgenen, uttpå dagen og når jeg skal sove, har ikke beg å spy ennå heldigvis.

Så jeg tror det du føler er helt normalt, det skjer jo ting i magene våre :-)

Det var godt og høre. Blir så bekymret når jeg har mye vondt i magen. Det er jo første gang jeg er gravid også så d er jo ikke så rart :P

Skrevet

Hei jeg er 6+4 jeg også.Trodde jeg var lenger men gyno satt meg tilbake. Jeg og har hatt mye vondt i magen og skikkelig uggen/småkvalm på dagtid.. er nok helt normalt.

Skrevet

Også er jeg utroooolig redd for sa. Er det fler som kan få litt gul sktig utflod eller så vidt litt brunt? Er då redd. Er nesten ikke noe. Men jeg bekymrer meg for alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...