Diamanten Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 Jeg har akkurat tatt en test det er en svak tynn strek vertilkal på testen... har noen av dere fått det og vært gravide?
gravid me nr 8 :-) Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 Jeg har fått d å er nå gravid enda...når er ikm?
Diamanten Skrevet 2. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2012 det er det jeg ikke helt vet.. jeg satt inn spiral i mars, men har nå mistet mensen helt. synes jeg har lagt på meg mer og fått litt mage.. derfor tok jeg en test idag. Det er er en sytråd strek vertikalt så er veldig usikker....
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 Ta en digital test, da er det ingen tvil. Noen ganger kan synålstreker på CB være misvisende..
gutt 2011 <3 jente 2013 Skrevet 2. august 2012 #5 Skrevet 2. august 2012 Tok også en sånn test. Ble veldig svak strek. Men digital viste gravid 2 dager etterpå
Ønsker3gull Skrevet 3. august 2012 #6 Skrevet 3. august 2012 Oj. Det hadde jeg nok fått sjekket ut ja. Hvis du har fått mage og lagt på deg så er det kanskje lurt å finne ut av ja:) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå