Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ble gravid på andre icsi/ tesa forsøk, men mistet tidlig. Tredje forsøk neg. samt et neg. fryseforsøk.

Ble gravid på femte donor inseminasjon uten hormoner hos Cfc, tom fostersekk, abort. 4 forsøk til hos Cfc, neg.

Første hormonstimulert inseminasjon med donor hos Riksen, positiv. Termin om drøyt to uker.

Jeg er 38 år, brukt de siste 5-6 år på dette og nå skal jeg bli mamma til en liten gutt. Helt uvirkelig. :):)

Ville bare fortelle min historie i tilfelle det er noen der som lurer på hvor lenge man skal holde ut. De er vanskelig og holde opp motet forsøk etter forsøk,,også er det sikkert super vanskelig å bestemme seg når det er nok.

Masse lykke til.

Fortsetter under...

6 insemineriner, ble gravid 3 ganger med spontan aborterte alle 3 ganger før uke 12.

Deretter 1 IVF forsøk, gravid, men mistet i uke 20 :(

Nå sitter jeg her, 2 IVF forsøk, tilsammen 8 forsøk på 3-4 år, GRAVID og bare 2 uker igjen til termin :D

NEI, gi ikke opp :)

LYKKE TIL ALLE SAMMEN :)

Så artig!!!!

Gratulerer:):) to uker igen til termin her gså :):)

6 insemineriner, ble gravid 3 ganger med spontan aborterte alle 3 ganger før uke 12.

Deretter 1 IVF forsøk, gravid, men mistet i uke 20 :(

Nå sitter jeg her, 2 IVF forsøk, tilsammen 8 forsøk på 3-4 år, GRAVID og bare 2 uker igjen til termin :D

NEI, gi ikke opp :)

LYKKE TIL ALLE SAMMEN :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...