Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er nå gravid i 7. uke, og alt har gått bra hittil :) Men under samleie i dag kjente jeg dype støtsmerter når han penetrerte meg bakfra. Jeg har ikke hatt det tidligere, i hvert fall ikke i den grad jeg kjente det i dag. Det var ikke kjempevondt, men heller ubehagelig. Det var sånn at han ikke kunne støte så dypt som vanlig. I de andre stillingene kjente jeg ingenting.

Hva kan dette bety? Kjenner selvsagt at jeg blir litt bekymret. Som tilleggsopplysning kan jeg fortelle at jeg har pcos med omtrent 10 cyster på hver eggstokk.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143959388-plutselige-st%C3%B8tsmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt vanlig hos meg.... Noen ganger kjennes det bedre enn andre. når jeg har EL og når livmora begynner å gro. Prøv å vipp litt på bekkenet om du skjønner hva jeg mener? Skift vinkel, så er det ikke sikkert du kjenner der like godt neste gang.

Helt vanlig hos meg.... Noen ganger kjennes det bedre enn andre. når jeg har EL og når livmora begynner å gro. Prøv å vipp litt på bekkenet om du skjønner hva jeg mener? Skift vinkel, så er det ikke sikkert du kjenner der like godt neste gang.

Tusen takk for svar! Nå ble jeg litt beroliget :) Skal prøve å skifte vinkel på bekkenet neste gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...