Gå til innhold

Passer dette navnet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det synes jeg er stilkræsj, men nå synes jeg Trym Leander er stilkræsj også så antakelig ser vi ganske forskjellig på hva som passer sammen og ikke :)

Navn jeg synes passer til Trym er f.eks.:

Trym og Oda

Trym og Synne

Trym og Tuva

Trym og Freja

Trym og Frøya

Takk for svar! Vet at navnene ikke er i samme kategori, om man kan kalle det det. Men synes selv at navnene klinger fint sammen. Det er vel det viktigste? Så får vi se da, om frøkna er en liten Olivia. Min kjære nevnte navnet i dag, og jeg falt pladask!

Kom gjerne med flere synspunkter!

Annonse

Her vi bor er ikke Olivia så populært. Så tviler på det blir noe problem. Vi bor på en liten plass.. Marie synes jeg er kjempe fint, min mormor har det som mellomnavn. Så det blir oppkalling. Marie er det utrolig mange som heter her vi bor, derfor jeg vil bruke det som mellomnavn, ikke hovednavn. Men er mulig vi dropper det og bare bruker ett navn. Er litt dilemma, siden storebror har to navn. Føler det blir litt feil å bare ha ett navn på lillesøster da. Takk for mange fine meninger! Har heldigvis 9 uker til å gruble på det.

Endret av MammaenTilTrym

Det er du og mannen din som skal være enige om at dere liker navnene dere gir barna deres. Hva alle andre mener betyr fint lite rett og slett ;)

Både familie og venner rynket nok litt på nesen når de fikk vite hva eldstemann her i huset skulle hete, men nå er de enige i at han ikke kunne hatt et bedre navn!

Og et godt råd jeg fikk fra ei venninne til slutt: Har du først barn med dobbeltnavn er det lite lurt å gi neste "bare" et. Du vil alltid føle at noe mangler.

(kjenner at den stemmer for meg værtfall, har ingenting å sette i med når jeg skal være streng om de ikke hadde hatt mellomnavn)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...