Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har bestemt oss for Adele og elsker det, men nå er det ca 6 uker til termin og eg får panikk.

har tatt det opp med sambo og han er villig til og bruke ett anna navn, men eg har ingen andre eg liker like godt.

har tenkt litt på Ida, det er kort lett og vanlig.

litt kjedlig med så "vanlig" navn.

tenker og Ida Adele passer det ? klarer ikkje og like noen navn lenger :P har googla jente navn men finner ingen alternativ.. hjelp!

Fortsetter under...

Kan ikke du bare se når jenta kommer om hun er en adele eller ida? :) evt begge deler :P Vi hadde bestemt oss for navn først, å etter en uke spurte sambo om jeg syns han passet til det... jeg sa nei :P hehe... men Nå gjør han det da :) Men der å da følte vi ikke det, men vi hadde liksom bestemt oss... så kanskje denne gangen blir det bare i tankene også ser vi :)

Vet du, vent med å bestemme dere til dere får henne i fanget :-) Ikke sikkert Adele fungerer overhode når du ser henne, eller så føles det helt riktig. Med min første kom navnet helt ut av det blå fra mannen etter fødselen, og det var helt riktig. I dag er gutten 12, og jeg er like glad i det som første gangen det ble foreslått.

Annonse

Jeg liker ikke Adele. Ida er tusen ganger penere! Tror faktisk ikke Ida brukes så mye nå til dags. Det er mer brukt på jenter fra noen og 20 og oppover.

Jeg kan jo si noen navn jeg liker, som jeg tror ka være i samme gate som Adele og Ida. :)

Amalie

Aurora

Synnøve

Freya

Erle

Oda

Karna

Linnea

Elida

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...