Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 Har dere egne klær/pysj til babyen som dere tar på før leggetid og bytter neste morgen eller sover de i de samme klærne som de har på dagtid?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 Mine har skiftet til pysj hver eneste kveld fra første dag. Liker å lage skille mellom natt og dag. Og en pysj er gjerne litt mer behagelig å sove i enn en bukse som kanskje strammer over magen.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 Jeg har tatt på pyjamas fra dag 1. Syns det er godt å markere at det er natt\kveld og morgen\ny dag. Ofte så var det kommet melkesøl og litt gulp på klærne og, deilig å få på babyen rene klær da.
Mamma_til_2 Skrevet 2. august 2012 #5 Skrevet 2. august 2012 Stort sett pysj, men på varme dager kan jeg legge henne i kortermet body el, men bytter bestandig klær kveld/ morning
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 2. august 2012 #6 Skrevet 2. august 2012 Bleien... Når det blir så kalt at hun trenger klær på natta så får hun pysj/nattbody på seg. Er ikke noe fan av å ha brukte "dagklær" i senga, senga skal være ren.
Willy Wonka Skrevet 2. august 2012 #7 Skrevet 2. august 2012 Har alltid hatt pysj eller kortermet body
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #8 Skrevet 2. august 2012 hvor ofte bytter dere pysjen da? kan dere bruke den 2 ganger før vask?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #9 Skrevet 2. august 2012 Kommer helt an på. 2-3dager, med mindre den lukter veldig melk eller tiss.. Men det går i perioder. Husker jeg byttet til ny pyjamas hver kveld når han var nyfødt pga gulp, melkesøl og bæsj, men så roet det seg litt. Nå er han 2 år og en skikkelig makk, så bleia sitter ikke ordentlig på, så da må han ha ny pyjamas hver kveld.
Lille♥mitt Skrevet 2. august 2012 #10 Skrevet 2. august 2012 Har en skikkelig "varm" unge som sover i body på sommeren, kortarma og langarma ettersom temp ute. Har vinterhage utenfor soverommet så vanskelig å få det lufta skikkelig ordentlig, blir ikke ordentlig kaldt på soverommet nå. Av og til har jeg også sokker på henne på natta. Hun har sovet i pysj når det har vært kaldere enn 8 grader ute. Skal ha pysj hver natt når det blir nærmere høst og litt kaldere. Skiller mellom dag og nattklær uansett. Hun kommer ofte i kontakt med mange mennesker ila dagen så greit med rene nattklær. Dessuten blir det mer tydelig kveld når man skifter klær og bader eller vasker med vaskeklut
IreneUtålmodig Skrevet 2. august 2012 #11 Skrevet 2. august 2012 Har varm unge + litt varmt rom så blir somregel kun posedyne på sommern, langermet boddy på kaldere dager. Har prøvd pysj på begge men enten er foten så dum at ungen får foten sin over den eller så knepper de opp/drar av seg pysjen.
Musemorbr / Skrevet 2. august 2012 #12 Skrevet 2. august 2012 De første ukene hadde han så og si bare nattskjorter (nattkjole med snurpesnøre i fotenden) på seg, både natt og dag. Praktisk som bare det. Så gikk det i sparkedress når vi var hjemme. I et par måneder, tror jeg. Byttet ved behov, og passet på at han alltid hadde en ren på ved legging. Etter det fortsatte vi med sparkepysj til natten, frem til han var ca 8 måneder og vi gikk over til todelt stor-gutt-pysj. Er det veldig varmt, sover han i bare bleie og tskjorte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå