Gå til innhold

Er det flere her som håper at mensen IKKE kommer i løpet av resten av denne uka? :)

Anbefalte innlegg

Jeg hadde positiv eltest den 20. juli og da prøvde vi selvfølgelig :) Jeg skal etter planen da ha mensen den 4. august, altså i morgen, men jeg håper så inderlig at den ikke kommer og at det klaffer denne gangen! Vi har prøvd siden mars 2011, så begynner å bli utålmodig nå... Er det flere som (ikke) venter mens i løpet av de nærmeste dagene? :)

Krysser fingrene ;)

Fortsetter under...

Annonse

Negativ test her og null symptomer. Bare å vente på TR nå. Vi får satse på maibaby i stedet :)

Så synd! Jeg hadde håpet det skulle klaffe for deg. Det hadde du fortjent. Her sitter jeg med et håp etter knall positiv eltest og svaak positiv gtest i dag 2 dager før ikm.

Samme her, skulle hatt mensen den 1august og har ingen tegn til kommende heller, problemet er at je itte har gått på prevensjon på 4 år, og ingenting har skjedd:/ så får krysse fingrene;)

Negativ test her og null symptomer. Bare å vente på TR nå. Vi får satse på maibaby i stedet :)

Så synd! Jeg hadde håpet det skulle klaffe for deg. Det hadde du fortjent. Her sitter jeg med et håp etter knall positiv eltest og svaak positiv gtest i dag 2 dager før ikm.

Håper det resulterer i en ordentlig positiv for deg! Og at denne holder seg der i 9mnd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...